کد خبر: 811520
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
متأسفانه شجره خبيثه آل‌سعود ملعون فرصت‌هاي الهي حج را از بين برده است و در جهت منافع مستكبران و دشمنان اسلام به بدترين شكل عمل مي‌كند.
متأسفانه شجره خبيثه آل‌سعود ملعون فرصت‌هاي الهي حج را از بين برده است و در جهت منافع مستكبران و دشمنان اسلام به بدترين شكل عمل مي‌كند.
آيت‌الله عباس كعبي نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به پيام اخير رهبر معظم انقلاب به حجاج و مسلمانان جهان گفت: امت اسلامي به خوبي مي‌داند امروز آل‌سعود مانع بزرگ وحدت، انسجام، اقتدار و پيشرفت امت اسلام است، در همين هفته گذشته 200 نفر از عالمان بزرگ اهل سنت در چچن جمع شدند كه احمد الطيب رئيس الازهر هم حضور داشت، در اين همايش شاخصه‌هاي مسلمان سني را اعلام كردند و در آنجا به صراحت گفتند كه وهابيت، سلفيت تكفيري و آل‌سعود خوارج زمانه هستند و اهل سنت نيستند، به عنوان مثال گفتند كه از لحاظ اعتقادي اهل سنت بايد اشعري باشند در حالي كه وهابيت ضداشعري‌ها كه جمهور اهل سنت به شمار مي‌روند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: از نظر اخلاقي گفتند كه بايد مسلك عرفاني تزكيه نفس را قبول داشته باشند در حالي كه وهابيت عليه صوفي‌ها موضع مي‌گيرد، در زمينه فقهي اعلام كردند كه سني بايد وابسته به مذاهب چهارگانه حنفي، حنبلي، مالكي و شافعي باشد در حالي كه وهابيت خود را مجتهد، فرا‌مذهب بلكه عليه مذاهب اسلامي مي‌داند.
وي افزود: در اين همايش اعلام شد كه مرجعيت فكري مسلمانان اهل سنت دانشگاه الازهر يا جامعه زيتونيه يا جامعه غرويين است در حالي كه وهابيت درباري آل‌سعود عليه الازهر اقدام مي‌كند، همه اين مسائل سبب شد 200 عالم بزرگ اهل سنت در چچن آل‌سعود و وهابيت را محكوم كنند و سلفيت تكفيري را ريشه در افكار وهابي بدانند و از آنها به خوارج زمانه تعبير كنند، اين علما هم‌قسم شدند كه در مقابل سلفيت تكفيري بايستند و اهل سنت را نجات دهند.
آيت‌الله كعبي با بيان اينكه امروز موسم حج فرصت الهي و مقدسي است كه امت اسلامي اعم از شيعه و سني بايد اعلام كنند سلفيت تكفيري و انديشه گمراه وهابي امت اسلامي را در يك فتنه پيچيده فرو برده است، خانه خدا و امت اسلامي را بايد از فتنه شجره خبيثه آل‌سعود و وهابيت با اعلام برائت از مشركين نجات داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار