کد خبر: 811446
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
باصدور حکمی ازسوی رییس هیات تکواندو استان تهران:
با ابلاغ حکم رئیس هیات تکواندو استان تهران ،نایب رئیس شورای شهر اسلامشهر ، سکداندار هدایت هیات تکواندو این شهرستان شد .
محمدرضا عباسی

طی مراسمی که ، با حضور دبیر هیات تکواندو استان تهران و جمعی از مربیان ومسئولین  در محل اداره  ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر،برگزار شد ، علیرضا مهرپوریان طارانی نایب رییس شورای شهر اسلامشهر به عنوان مسئول جدید هیات تکواندو  شهرستان اسلامشهر معرفی و از زحمات  مهدی بهادری رئیس سابق این هئیات  تجلیل بعمل آمد .

در این مراسم ،مسعود لشکری دبیر هیات استان، طی سخنانی اظهارکرد: تکواندو اسلامشهر همواره جزو یکی از فعالترین هیات های تحت پوشش ماست. حضور پررنگ در رقابتهای استان و لیگ، داشتن مربیان، داوران و تکواندو کاران مستعد از مواردی است که می توان به آن اشاره داشت.

وی افزود: پتانسیل موجود در سطح این شهرستان بسیار خوب است و می بایست با یک برنامه و مدیریت مناسب در جهت رشد و ارتقاء بیشتر، آن را هدایت کنیم.

لشکری بیان کرد:به توجه به اینکه،هیات استانازاستعفای بهادری به دلیل مشغله کاری،رضایت نداشت ،اما با موافقت ریاست هیات به جهت آنکه فعالیت این شهرستان ادامه داشته باشد، پس از بررسی های صورت گرفته طارانی را به عنوان مسئول جدید انتخاب گردید .

وی خاطر نشان کرد: تکواندو یک ورزش گروهی است ومی بایست همه دست به دست هم بدهیم و برای پیشبرد آن گام های موثری برداریم ،باید همه در کنار هم و با همدلی کارهارو پیش ببریم،خوشبختانه  ددر این مدت توانستیم با حمایت و همدلی تمامی زحمتکشان تکواندو استان تهران، نتایج بسیار مطلوبی را بدست آوریم و شاهد پیشرفت قابل توجهی در تکواندو تهران باشیم، این موفقیت مرهون همدلی و وفاق و دوستی خانواده تکواندو پایتخت بدست آمده است .

درادامه  این جلسه قدیر آرمیان رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اسلامشهر با قدردانی از زحمات مهدی بهادری در طول مسئولیتش دراین شهرستان ،اظهارکرد: تکواندو دارای جایگاه ویژه در سطح شهرستان است و جز ۱۰ رشته برترماست، امیدورام که بتوانیم با فراهم آوردن شرایط مناسب این بستر را برای ارتقاء این رشته المپیکی ایجاد نماییم وبا استفاده  از استعداد و پتانسیل های   بالقوه  موجوددرسطح این  شهرستان همچون گذشته شاهد افتخار افرینی تکواندو کارانمان در سطح ملی و بین المللی باشیم.      

درپایان این جلسه مهدی بهادری ضمن قدردانی از مسئولین هیات و اداره ورزش و جوانان شهرستان، گزارشی از عملکرد تکواندو اسلامشهر ارائه نمود و برای علیرضا طارانی مسئول جدید هیات تکواندو شهرستان اسلامشهر آرزوی موفقیت نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر