کد خبر: 811286
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: امسال در جشن عاطفه‌ها پیش‌بینی می‌شود 16 میلیارد ریال در استان جمع‌آوری شود، این در حالی است که این رقم در سال گذشته 12 میلیارد ریال بوده است.

محمد مهدی ناصری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی در نشست خبری که با هدف معرفی برنامه‌های پیش روی این نهاد حمایتی به مناسبت جشن عاطفه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امسال جشن عاطفه‌ها به جشنواره عاطفه‌ها تبدیل خواهد شد و تنها یک مرکز ثابت در استان کمک‌های مردمی را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان‌های نیز این جمع‌آوری انجام خواهد شد، افزود: در هر شهرستان یک پایگاه مرکزی این کار را انجام خواهد داد، همچنین جشن عاطفه‌ها در دو مرحله 25 شهریور و 10 مهر ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی تصریح کرد: این نهاد حمایتی خدمات بسیار مهم و ارزشمندی را تاکنون به فقرا و نیازمندان ارائه داده که یکی دیگر از اقدامات مهم توسط این نهاد اطعام نیازمندان است.

ناصری با اشاره به اینکه کمک به محرومان و نیازمندان اولویت کاری کمیته امداد است و در این زمینه تمامی تلاش خود را انجام داده است، ادامه داد: سال گذشته در ماه مبارک رمضان یک میلیارد و 400 میلیون تومان اطعام برای نیازمندان تهیه شده که این رقم امسال به 2 میلیارد و 200 میلیون رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جمع‌آوری کمک ماشین‌های سیار در سطح شهر نیز به جمع‌آوری کمک‌های مردمی خواهند پرداخت و امیدواریم امسال نیز مانند سال‌های گذشته خیران نقش بسیار پررنگ و مهمی را در این بخش ایفا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی بیان کرد: مدارس نیز موظف هستند تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس را برای دانش‌آموزان و رفع مشکلات این افراد استفاده کنند و اگر در غیر از این موارد استفاده شود از نظر شرعی دارای مشکل است.

ناصری گفت: متأسفانه در شرایط کنونی و با وجود رشد و توسعه جوامع نوع فقر و مشکلات مربوط به این معضل اجتماعی نیز تغییر کرده و شرایط را برای این نهاد حمایتی سخت کرده است.

وی اظهار کرد: در گذشته افراد مسن و از کار افتاده زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار داشتند که متأسفانه هم‌اکنون با توجه به وجود مشکلاتی مانند طلاق و اعتیاد زنان بسیار زیادی دچار مشکل شده‌اند که چشم امید به این نهاد دوخته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار