کد خبر: 808438
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
فرماندار اسلامشهر :
امیراله حقیقی گفت : ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جزء خطوط قرمز شهرستان محسوب شده و با شدت با آن برخورد می شود.

امیراله حقیقی در دیدار با مدیر کل  حریم شهرداری تهران ، اظهارکرد:ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جزء خطوط قرمزدستگاههای اجرایی و مجموعه شهرستان محسوب شده وبا شدت با آن برخورد می شود.

حقیقی افزود:حریم هر شهری به عنوان تنفسگاه آن شهرمحسوب شده و صیانت وحفاظت از آن و جلوگیری از ساخت و ساز در حریم  یکی از مهمترین وظایف  دستگاهها  بوده و با هرگونه  ساخت و ساز غیرمجاز در حریم با شدت برخورد می شود.

وی بیان کرد:ازمسئولین دستگاههای اجرائی شهرستان وشهرداری ها خواسته شده که تخلفات ساختمانی مربوط به حریم به هیچ عنوان درکمیسیون ماده صد مطرح نشود و تا تخریب و رفع کامل  آن برخورد قاطعانه  صورت گیرد.

حقیقی با تاکید بر ضرورت جلوگیری ازتخلیه نخاله های ساختمانی درحریم ،افزود: اقدامات قانونی جهت اخذ حکم قضائی برای برخورد با خودروهایی که نسبت به تخلیه نخاله در محدوده حریم اقدام می کنند انجام شده است.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در پایان ازاقدامات شهرداری های مناطق 18 و 19 و اداره کل حریم شهرداری تهران در خصوص نصب دوربین های نظارتی جهت جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی قدردانی کردو خواستار همکاری  بیشتر فیمابین شد .

حسین خانلری مدیر کل حریم شهرداری تهران نیز ضمن تشریح اقدامات انجام شده جهت نصب دوربینهای نظارتی برای جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمان در حریم شهر تهران برای برخورد و جلوگیری با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز اعلام آمادگی نمود.

خانلری با اشاره به اجرای طرح راهبردی حریم پایتخت تاکید کرد: دراین طرح پهنه های کمربند فضای سبز تهران جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز مشخص شده است.

دراین نشست مسائل مربوط به حریم شهرها مطرح و هماهنگی های لازم جهت همکاری شهرداری های مناطق مختلف با یکدیگر با اطلاع و هماهنگی فرمانداری صورت گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر