کد خبر: 808367
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور:
محمد امین رضا زاده گفت:نباید به دلیل اهداف سیاسی خدمات وکار های خوب دولت را نادیده بگیریم.
بهاره عشقی صابر


وبا سیاه نمایی  اقتصادی کاری  کنیم که مردم از کار آمدی دولت ونظام دلسرد شوند.

محمد امین رضا زاده مدیر کل دفتر سیاسی وزارت کشور، درهمایش امید و آینده که ، با حضور مسئولین ،نخبگان ،فعالان سیاسی و اقتصادی وجمعی از مردم شهرستان اسلامشهر، درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد:نباید تنها به دلیل اهداف سیاسی خدمات وکارهای خوب دولت رانادیده بگیریم وبا سیاه نمایی  اقتصادی کاری کنیم که مردم ازکارآمدی دولت ونظام دلسرد شوند.

رضا زاده با اشاره به شاخص های موثر در ایجاد امنیت ومشارکت مردم  در سطح ملی وبین المللی، بیان کرد:یکی ازاین شاخص ها خدشه دارکردن اعتماد عمومی است ،اگر اعتماد مردم مخدوش گردد، هم به امنیت جامعه لطمه می خورد وهم اعتماد مردم از دولت سلب می شود.

وی بیان موضوع فیشهای حقوقی غیر متعارف مطرح شده ،افزود :اگر این موضوع وموضوعات مشابه درفضای قانونی مطرح وبرخورد شود،بهتر است تااینکه به جامعه کشیده وایجاد شبهه درهمه  عملکرد های دولت نماید.

مدیر کل دفتر سیاسی وزارت کشورگفت : با یاس وناامیدی ایجالد شده در کشور ،مردم به این نتیجه می رسند که همه مسئولین نظام همین طور هستند ،در صورتی که  بنا براعلام  مسئولین حدود 3% فیش ها بصورت غیر متعارف بوده وبقیه مسئولین مبرا از آن هستند.

وی  تصریح کرد:درچنین فضای سیاسی ودعاوی جناحی حتی قوه قضائیه هم شاید نتواند به خوبی  به این موضوع رسیدگی نمایدواصل موضوع در پرده ابهام  بماند ورسیدگی  نشود،ما می دانیم که چنین حقوق هایی برای مردم زحمت کش آزار دهنده است ،نباید ما کاری نکنیم که اعتماد مردم نسبت به نظام سلب شود.

سخنران همایش امید وآینده  جنجالی کردن فضای سیاسی بعنوان یکی ازمسائل  جامعه خواند وافزود : آنچه دولت ومردم می خواهند آرامش است وآنچه دشمنان دولت ونظام می خواهند جو التهاب  ونا امنی و بی اعتمادی است .

وی ایجاد فضای رقابت بین تمام احزاب را ازموفقیتهای دولت برشمرد وتاکید کرد :یکی ازموفقیتهای  دولت این است که ،فضایی ایجاد نموده تا تمام احزاب به رقابت پرداخته واختلاف بین جناح ها و اختلاف  بین کفر واسلام نباشد،این نشانگررشد  بلوغ ونشاط سیاسی ماست واینکه رقابت ها را بین حق وباطل نمی دانیم  و انسان هایی با تفکرات سیاسی متفاوت در فضایی سالم به رقابت می پردازند .

 مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشوربا اشاره به  سوءاستفاده برخی ها از برجام ،افزود: برجام مشکل هسته ای بین ایران و1+5 بوده واینکه ما توقعات وانتظارات زیادی از برجام داشته باشیم وشکافی ایجاد کنیم وهر چیزی را به برجام گره بزنیم ،آسیب به امنیت ومشارکت مردم می زند.

وی  ایجاد اختلاف بین احزاب وجریانهای مختلف وایجاد بدبینی نسبت به نهاد های انقلاب ،یکی از مسائل جامعه مطرح کرد وگفت :ما نباید همه نهاد ها را زیر سوال ببریم ، انتخاباتی که نظام ما در بین کشورها ی منطقه برگزار می کند، ازیک استاندارد،سلامت وامنیت  وقانونمندی خوبی برخوردار است .

رضا زاده تاکید کرد:ایجاد فضای دوقطبی در جامعه وتبدیل کردن به موافق ومخالف درست نیست  هرکسی که  بتواند از فیتلر شورای نگهبان ونظام بگذرد ،موافق نظام است .

وی  نقش مردم را انتخاب کننده اصلی در انتخابات خواند وخاطر نشان کرد: مردم ونخبگان به یک رکن قوی در جامعه ی مدنی تبدیل شده اند که ،در جهت ایجاد همبستگی ومشارکت نقش مهمی دارند ودر نهایت مردم انتخاب کننده اصلی هستند .

قابل ذکر است که همزمان با گرامیداشت هفته دولت همایش امید و آینده با حضور فرماندار،مسئولین ادارات و نهادها ، جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی  و مردم  شهرستان اسلامشهر بنا بر دعوت فرمانداری این  شهرستان ،در محل سالن اجتماعات فرمانداری ، درحالی برگزار شد که مسئولین و متولیان امر  بدون در نظر گرفتن  ظرفیت ،شرایط و امکانات  محل و پذیرایی،میهمانان  زیادی را دعوت کرده بودند ، که این بی نظمی ها  موجب دلخوری  تعداد زیادی از مدعوین و حاضرین گردیده و نارضایتی های  آنها را به همراه داشته و شیرینی و حلاوت این همایش را در کام  آنها تلخ نمود. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر