کد خبر: 807948
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۲
با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه
دستگاه وکیوم فریزر درایور (خشک‌کن انجمادی خلأ) که با همت شرکت‌های دانش بنیان ساخته شده با حضور سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران رونمایی شد.


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از دستگاه وکیوم فریزر درایور (خشک‌کن انجمادی خلأ) گفت: از شرکت‌های دانش بنیان همین انتظار هم می‌رود که در عرصه موضوعات روز دنیا که تخصصی و کاربردی و مورد نیاز کشور است بیشتر ورود کنند و به توسعه علمی کشور بشتابند، زیرا حد و اندازه مردم و نظام اسلامی بیشتر از این‌ها است.

سردار علی فدوی اظهار کرد: اقدامات این‌چنینی در حوزه‌های تخصصی و علمی باید با جدیت دنبال شود تا کشور در عرصه علمی نیز همانند سیستم نظامی به اوج قله‌های پیشرفت برسد.

وی ادامه داد: ملت ایران تاکنون در عرصه‌های مختلف توانسته افتخارآفرین و باعث سربلندی کشور باشد و اگر کسی این باور را ندارد، موضوع به خود فرد برمی‌گردد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه علت اینکه در برخی امور به نتیجه نمی‌رسیم عدم خودباوری همین افراد و مدیریت ضعیف است، افزود: باید با همدلی و همکاری موانع و مشکلات را از سر راه افرادی که برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و به این باور رسیده‌اند، که ما می‌توانیم، برداریم.

فدوی با اشاره به اینکه در کشور هر جا که شش دانگ پای کار رفتیم به موفقیت رسیدیم و سربلند بیرون آمدیم گفت: اگر در جایی هم به نتیجه نرسیدیم به علت درست طی نکردن مسیر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این مشخصه افراد تراز اول انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: کارهای انجام شده در کشور مطابق با ظرفیت‌های انقلاب اسلامی نیست و باید در این مورد بازنگری شود و با جدیت گام‌های بلند به منظور جبران عقب‌ماندگی‌ها و سرعت در پیشرفت برداشته شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: 37 سال است که تمام دنیا بسیج شده‌اند که کشور و نظام را نابود کنند و برای این کار از تمام توطئه‌های استفاده کردند، بر همین اساس باید با بصیرت و دوراندیشی مراقب دشمنان باشیم.

فدوی با اشاره به اینکه سپاه چند سالی است که از ظرفیت خود استفاده کرده و وارد عرصه‌های مختلف شده و در همه موارد نیز موفق بوده است، بیان کرد: ساخت این دستگاه نیز یکی دیگر از موفقیت‌هایی است که با تلاش شبانه روزی به دست آمده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار