کد خبر: 807930
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
اژه‌اي: هرطور حساب كنيم مديران نجومي بيش از 15 نفر هستند / سخنگوی قوه قضائیه درباره وجود يک عامل نفوذي در تيم هسته‌اي اظهار داشت: اصل دستگيري درست است و تحت تعقيب قرار داشت و بعد از چند روز با قرار وثيقه آزاد شد.
محمد اسماعیلی
‌به گزارش «جوان»، غلامحسين محسني‌اژه‌اي، سخنگوي قوه قضائيه در ابتداي صد و يکمين نشست خبري خود با اشاره به اينکه قاچاقچيان به کشور ضربه مي‌زنند، اظهار داشت: براساس آنچه در قانون پيش‌بيني شده است، حتي در موضوع قاچاق کالا بحث اعدام نيز وجود دارد. دادستان‌هاي کشور با قاچاق کالا و غيرکالا برخورد جدي داشته باشند و اغماضي در اين خصوص انجام نشود زيرا قاچاق ضرر و زيان بسيار بالايي براي کشور دارد.

اژه‌اي با بيان اينکه بايد با قاچاق مبارزه کرد، گفت: دادستان‌هاي تهران و ساير استان‌ها از امحاي کالاهاي قاچاق نگران نباشند و مضايقه نکنند، نگويند اين ماشين لوکس است و مي‌خواهيم عودت دهيم، زيرا نمي‌شود و مگر کالاي قاچاق را مي‌شود مسترد کرد؟! به تمام دادستان‌هاي کشور مي‌گويم حامي شما هستيم و قانون، کشور، مسئولان، دولت و مجلس حامي شما هستند بنابراين کوتاهي نکنيد و اين مبارزه کمرنگ نشود.
   
اتمام حجت اژه‌اي با دولت: اگر کسي ‌ احضار شد، گله نکنيد!
محسني‌اژه‌اي درباره آخرين وضعيت بررسي فيش‌هاي حقوقي نيز خاطرنشان کرد: براساس آنچه که نقل شده دولت اظهار داشته که تا الان مجموعاً 15 نفر را عزل يا جابه‌جا کرده يا از آنها خواسته که استعفا دهند. همچنين يکي ديگر از کارهاي دولت اين بود که مصوبه‌اي را براي تعدادي از مسئولان و مديران بخشنامه کرد که حق ندارند بيشتر از يک سقف مجاز دريافتي داشته باشند.  وي با تأکيد بر اينکه دولت گفته بود سعي مي‌کنيم کساني را که متخلف هستند و جرمي مرتکب شده‌اند به دستگاه قضايي معرفي کنيم، گفت: تا اين لحظه يک مورد هم از سوي دولت و دستگاه قضايي معرفي نشده و گزارشي هم نيامده که کسي پولي را که به ناحق دريافت کرده، بازگردانده باشد.  سخنگوي دستگاه قضا همچنين گفت: حداقل براي من اين سؤال مطرح است که واقعاً 15 نفر بودند که حقوق غيرشرعي و غيرقانوني دريافت کرده بودند؟ من نمي‌گويم 15 نفر بيشتر است يا کمتر، سؤال من اين است که ملاک انتخاب براي اين 15 نفر چيست؟ اگر ملاک فقط مبلغ بالا بوده که ما خبر داريم تعداد اين افراد بيشتر است، اگر ملاک دريافت حق‌الجلسه يا وام‌هاي نسبتاً سنگين با بهره يک درصد بوده که باز هم تعداد بيشتر از 15 نفر است.   سخنگوي قوه قضائيه تأکيد کرد: به نظرم مي‌رسد فرصت کافي بوده و ما هم نامه نوشتيم که اگر کساني فکر مي‌کنند پول ناحق دريافت کرده‌اند آن را بازگردانند، بنابراين اگر دستگاه قضايي وارد شد، عده‌اي را احضار کرد و گفت بايد مجازات شوند گله‌اي نشود و نگويند مي‌خواستند با دولت يا يک جناح برخورد کنند. به نظر من يک اتمام حجت کافي در بحث فيش‌هاي حقوقي صورت گرفته است.
‌   
تأیید حضور عامل نفوذي در تيم هسته‌اي
 محسني‌اژه‌اي درباره وجود يک عامل نفوذي در تيم هسته‌اي اظهار داشت: اصل دستگيري درست است و تحت تعقيب قرار داشت و بعد از چند روز با قرار وثيقه آزاد شد. فرق است بين اينکه فردي تحت تعقيب قرار گيرد با اثبات اتهام و اين دو از هم متفاوت است.
سخنگوي قوه قضائيه در پاسخ به اين پرسش که آيا افرادي که اتهام جاسوسي داشته باشند مي‌توانند با قرار وثيقه آزاد شوند، گفت: منعي نداريم و اگر اتهام جاسوسي باشد با قرار وثيقه آزاد مي‌شود زيرا هنوز جرم ثابت نشده است.
   
«ي. ر» با قرار وثيقه سنگين در بازداشت
وي در خصوص آخرين وضعيت پرونده «ي. ر» گفت: اين پرونده در حال بررسي است و اين فرد با يک قرار وثيقه سنگين در بازداشت به سر مي‌برد.
محسني‌اژه‌اي در پاسخ به اين سؤال که آيا تاکنون گزارشي در مورد قراردادهاي نفتي جديد يا قديمي از سوي وزارت اطلاعات به قوه قضائيه ارجاع شده است يا نه، گفت: هنوز چيزي از سوي وزير نفت به دستگاه قضا ارسال نشده، اما در صورتي که وزير نفت اطلاعاتي دارد که خلاف قانون صورت گرفته موظف است آن را به مراجع ذي‌ربط ارائه دهد.  ‌سخنگوي دستگاه قضا در پاسخ به اين پرسش که آيا آقاي فؤاد صادقي، مشاور رسانه‌اي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام امروز(ديروز) بازداشت شده است، اظهار داشت: اين فرد به دادسرا خواسته شده و اين موضوع صحت دارد، اما اينکه بازداشت شده يا خير را اطلاع ندارم. فرد مذکور قبلاً يک محکوميت داشته و نمي‌دانم به خاطر جرم قبلي يا موضوع ديگري به دادسرا احضار شده است.
‌   
مدارک تکراري مهدي هاشمي قابل قبول نخواهد بود
سخنگوي قوه قضائيه در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه «اخيراً اخباري مبني بر تحرکات خانواده مهدي هاشمي در راستاي توقف اجراي حکم شنيده شده و اينکه درخواست اعاده دادرسي مطرح کرده‌اند، همچنين شنيده شده که در اين اقدامات به دو گزارش از سازمان بهينه‌سازي مصرف سوخت و ديوان محاسبات استناد کردند آيا در زمان رسيدگي به پرونده گزارش اين دو سازمان مطرح نشده بود که اکنون به اين دو گزارش استناد شده است؟ به طور طبيعي کساني که زنداني دارند تلاش مي‌کنند زنداني خود را از زندان بيرون بياورند»، پاسخ داد: خانواده هاشمي اعاده دادرسي را مدتي پيش انجام داده‌اند که اگر به استناد آيين دادرسي باشد به ديوان عالي کشور مي‌رود که اکنون هم اين اعاده دادرسي به ديوان عالي رفته و ديوان پرونده را براي بررسي خواسته است.
وي افزود: در قانون هفت مورد است که اگر يکي يا چند تا از آنها باشد امکان اعاده دادرسي فراهم مي‌‌شود. يکي همين است که اگر کسي در زمان رسيدگي به پرونده مدرکي براي دفاع از خودش نداشته باشد و بعداً آن مدرک را به دست آورد.   سخنگوي قوه قضائيه گفت: در خصوص اين پرونده اينکه مدارکي ارائه شده يا نه اطلاع ندارم، اما همان موقع بحث سازمان بهينه‌سازي سوخت مطرح بوده و هر آنچه مي‌توانستند را گفته‌اند در مورد ديوان محاسبات اطلاع ندارم و نمي‌دانم مدارکي که استفاده شده چه چيزي است يا به چه بندي استناد کردند. اگر مدرک تکراري باشد، قابل قبول نيست اما در صورتي که مدرکي را ارائه دهند که تاکنون وجود نداشته آن مدرک مورد قبول است.
   
درباره واگذاري مسکن به مديران شهرداري هنوز گزارش رسمي نيامده است
غلامحسين محسني‌اژه‌اي در ادامه درباره واگذاري املاک ميلياردي به مديران شوراي شهر و شهرداري آن هم با تخفيفات خاص گفت: خدا را شکر. زماني که گزارشي به سازمان بازرسي کل کشور ارسال شود اگر جايي حوزه‌اي صلاحيتش باشد وارد مي‌شود يا براساس وظيفه‌اي که سالانه دارد بدون گزارش وارد مي‌شود و گزارشي هم که تهيه مي‌کند چند مرحله دارد.  وي با بيان اينکه گزارش‌هاي سازمان بازرسي طبقه‌بندي شده است، گفت: اگر تخلفي احراز شود براي دستگاهي که تخلف کرده ارجاع مي‌شود. اما اگر جرم واقع شده باشد گزارش به دستگاه قضايي مي‌رسد. در مورد اين موضوع هنوز گزارش رسمي سازمان بازرسي ارسال نشده و هنوز گزارش نهايي نيامده فقط اين گزارش را به شهرداري ارسال کردند و گفتند حرف و دفاع شما چيست که تا قبل از ظهر که پرسيدم، گفتند هنوز جواب شهرداري نيامده است.

2 نفر از وزراي دولت يازدهم ليست اموال خود را نداده‌اند
 محسني‌اژه‌اي درپاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيد در راستاي معرفي اموال توسط مسئولان برخي از مسئولان دولت يازدهم اموال خود را اعلام نکردند آيا اين موضوع صحت دارد که اژه‌اي گفت: در اين دولت دو نفر از وزرا ليست کامل اموال خود را نداده‌اند و متأسفانه با گذشت سه سال هنوز اين ليست کامل نشده است. اميدواريم قبل از اينکه دوره‌شان به پايان برسد ليست را کامل کنند چراکه بايد يک ليستي هم در زمان پايان دوره بدهند.  خبرنگار ديگري در مورد پرونده بانک ملت و اقدام قوه قضائيه در مورد فردي به نام مالاميري که گفته مي‌شود 3 هزار و 700 ميليون وام گرفته و معوقه‌اش به اندازه وام شده سؤال کرد که اژه‌اي گفت: قبلاً چهار نفر بازداشت بودند که جديداً يک نفر ديگر هم بازداشت شد.  وي گفت: اقدام سوم ديگري که صورت گرفته اين است که 420  ميليارد وجوهي که اين افراد برده بودند، توقيف شده و در حال حاضر در اختيار ماست. من بارها گفته‌ام که اگر اين افراد برگردند به نفع‌شان است تا اينکه غيابي محاکمه شوند. ‌کارمند بانک هم در بين اين افراد بوده است. 
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
2
1
جناب نوبخت شما تا میخواهید بشمارید میروند زیر میز وخودشان را مخفی میکنند ،فکر میکنند این هم یک نوع بازی قائم باشک است و 15 تا نجومی بیشتر نمانده وبقیه اصرار دارند که نامتعارف وتعدادی هم کمی تا قسمتی نیمه متعارف هستند و بهیچوجه قبول ندارند که نجومی هستند.
نظامی
|
Netherlands
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
6
از قوه محترم قضائیه تقاضا داریم به وضعیت بسیار بد بانک سامان رسیدگی کنند دو نفر منفعت طلب اختلاسگر که در سال 90 غارتگر بیت المال بودند بیشتر از گذشته قدرت گرفته و کارشان به جاسوسی هم رسیده است.شهاب الدین منظوری با فروش کالاهای چینی به اسم انگلیسی به ده برابر قیمت توسط شرکتهای نگاه ساز و کوپر به بانک سامان پولهای فراوانی به جیب میزند.ولی ضرابیه هم دلال املاک بانک است کار به جایی رسیده که ملک 1.5 میلیارد تومنی را 4.5 میلیارد تومن به بانک سامان میفروشند پولهای نامشروع این معاملات میلیاردی را ضرابیه و مشکینی باهم تقسیم میکنند
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
1
جناب اژه ای "دولت روحانی وخود ایشان
انقدر سرگرم برجام وافتخارات برجام شده اند"که ایران توانست با برجام قدرت
خودرا به رخ تمام جهانیان بکشاند"
چگونه وقت رسیدگی به مدیران خارج شده از اخلاق که براحتی دست دازی به بیت المال را کرده اند را "داشته و وقت صرف این موضوع بی اهمیت از نظر دولت بشود.اما سوال اینجاست"ایا؟ این
امریکا بود"که قدرت خودرا با برجام به رخ جهانیان کشید"که با ادعای خودشان یک گلوله هم صرف نکردند "بتون ریزی راکتور ایران رابدست اوردند"تحریم ها هم
همچنان باقیست" کدام واقعیت برجام ست؟انچه که دولت ما ادعا می کند"یا
دولت امریکا؟
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
1
افتتاح سد مخزنی کوچری با چاشنی توهین به مردم گلپایگان
صبح دیروز از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلپایگان بمنظور انعکاس خبر حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو و استاندار اصفهان جهت افتتاح سد مخزنی کوچری گلپایگان با کلیه خبرنگاران شهرستان گلپایگان تماس گرفته شد و اعلام گردید کلیه تجهیزات ثبت خبر اعم از دوربین و رکوردر جهت اقدامات امنیتی تا ساعت ۱۴:۰۰ دیروز تحویل فرمانداری گردد و مجدداً پیش از مراسم افتتاحیه سد کوچری یعنی صبح امروز به خبرنگاران تحویل داده شود.
امروز صبح پس از حضور خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری و انجام بازرسی بدنی و دریافت تجهیزات خبرنگاریشان جهت انعکاس مراسم افتتاحیه سوار بر مینی بوسی که برای آنان در نظر گرفته شده بود شدند و جالب اینکه هیچ کدام از خبرنگاران شهرهای های اصفهان و قم که تعداد آنان نیز زیاد بود مورد بازرسی بدنی قرار نگرفتند.
پس از انجام مراسم احترام رئیس مجلس، وزیر نیرو، استاندار اصفهان به مقام شامخ شهدای گلپایگان کلیه ی خبرنگاران به همراه مسؤولین و مهمانان دعوت شده عازم سد مخزنی کوچری شدند.
چیزی که برایمان بسیار تعجب آور بود و جنبه ی توهین آمیز داشت ورود کلیه خبرنگاران شهرهای دیگر به مراسم افتتاحیه سد مخزنی کوچری و ممانعت تیم حفاظتی از ورود کلیه نشریات و خبرگزاری های شهرستان گلپایگان به محل افتتاح سد کوچری بود و حتی با انجام حرکاتی زشت به خبرنگاران گلپایگانی توهین نمودند که این حرکت و برخورد ناشایست توهین به مردم فهیم شهرستان گلپایگان می باشد که سالهاست مسؤولین مختلف کشور از آب و خاک این شهرستان استفاده نموده و حالا چنین برخوردی از خود بروز دادند.
در اینجا لازم است نماینده محترم شهرستان و دیگر مسؤولین شهرستان که دارای تریبون می باشند این موضوع را به اطلاع مسؤولان رده ی بالاتر برسانند و این برخورد توهین آمیز پیگیری شود زیرا این توهین، توهین به کل مردم شهرستان است چون این رسانه های محلی هستند و حق آنان بود که خبر مراسم افتتاحیه را به اطلاع مردم شهر برسانند.
انتظار می رود نماینده محترم از طریق رئیس مجلس این موضوع را پیگیری نماید و از کلیه خبرنگاران عذرخواهی شود.
شایان ذکر است بسیاری از مسؤولین محلی نیز اجازه ورود به مراسم افتتاحیه را نیز پیدا ننمودند.
http://bayangolpayegan.ir/?p=74125
محسن قبادی
|
Netherlands
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
9
از قوه محترم قضائیه تقاضا داریم وضعیت حقوق نجومی ولی اله ضرابیه رییس هیئت مدیره بانک سامان و عامل شرکت این بانک در اختلاس سال 90 را بررسی کند بعلاوه هزینه های سفر این آقا و دوستش شهاب الدین منظوری کرمانی به کشور انگلیس و دلیل این سفرها را که هزینه اش را تماما از جیب بانک سامان برداشت میکنند مشخص کنید
ضمنا دلیل ترس شدید آقای منظوری معلوم شود چون تعداد زیادی افراد رزمی کار را در ورودی بانک سامان گذاشته و محیط بانک را بیشتر شبیه پایگاه نظامی کرده است
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
4
تعامل روحانی با جهان ، عملا و با چراغ خاموش به اجرای طرح ها و دستورات دشمنان درجه یک انقلاب اسلامی منجر شده است . نمونه اش همین قرارداد FATF است که بانک ها موظف به اجرای آن شده و با دست خودمان ، خودمان را تحریم می کنیم . حال سوال ما این است اگر سازمان ملل دستور دهد حقوق رئیس جمهور باید قطع شود ، آیا آقای روحانی باز هم آن را می پذیرد ؟
کاظمی
|
Netherlands
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
14
در بانک سامان ولی ضرابیه و شهاب الدین منظوری بعد از قضیه اختلاس بزرگ سال ۹۰ مجبور بودند برای ماندن در رأس کار به بانک مرکزی امتیلزاتی بدهند درنهایت بانک مرکزی هم برای کنترل هرچه بیشتر بر این بانک کوچک پرحاشیه آقای دری اصفهانی را وارد هیئت مدیره این بانک کرد. در جلسات هیئت مدیره بانک سامان آقای دری اصفهانی جلوی بسیاری از ریخت و پاشهای شهاب الدین منظوری را گرفت از جمله تغییر دکور بی مورد تعدادی از شعب که سود آن مستقیما به جیب شرکت نگاه ساز مربوط به منظوری میرفت.منظوری هم برای جبران از طریق ارتباطاتی که داشت آقای دری اصفهانی را جاسوس معرفی کرد.موضوع وقتی لو رفت که منظوری در زمان بندیهایش دچار اشتباه شد و این شایعه را زودتر از اعلام خبرگزاریها توسط جاسوسان خود در داخل بانک سامان پخش کرد این هم به احتمال زیاد به دلیل استفاده از مواد خاصی است که مصرف می کند.کافیست از او آزمایش اعتیاد بگیرند کاری که خودش با پرسنل بانک میکند!
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
10
شهاب الدین منظوری کرمانی با فروش جنس چینی و ارائه فاکتور به اسم انگلیسی به بانک سامان جنسهایی را که از لاله زار میخرد به چند برابر قیمت وارد پاچه بانک سامان میکند!و هر کارمندی که موضوع را میفهمد توسط این بابا تهدید میشود
اما چرا بانک مرکزی بر این مسائل نظارتی ندارد واقعا باید از مسئولین امر پرسید
هاشم
|
United States
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
10
حق الجلسات شهاب الدین منظوری کرمانی در بانک سامان حقوق نجومی ولی اله ضرابیه حقوق بالای سیداحمدطاهری بهبهانی هزینه های سرسام آور سفرهای ولیال ضرابیه و شهاب الدین منظوری کرمانی به کشورهای اروپایی ریخت و پاشهای بی حساب و کتاب و پرداخت هزینه های نامتعارف مثل ساخت و ساز برای یکی از نهادهای نامرتبط به بانک سامان تنها بخشی از ولخرجیهای منظوری کرمانی و ضرابیه از پولهای مردم در بانک سامان است مردم عزیز و مشتریان محترم باید نسبت به این مسائل مطلع و مراقب سرمایه های خود باشند
مطمئن باشید آقای محمد ضرابیه از الان بار خود و بچه هایش را بسته و اگر اتفاقی بیفتد همه اینها با تابعیتهایی که از کشورهای اروپایی گرفته اند از ایران خارج میشوند و با پولهای ما در سواحل به تفریح میپردازند کاری که الان هم دارند انجام میدهند و گه گدار عکسهایش از دستشان به بیرون درز میکند
کارمند
|
Germany
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
8
در بانک سامان حقوق ولی ضرابیه و سیداحمد طاهری 70 میلیون تومن است اون وقت یه کارمند با کلی اضافه کاری 1 میلیون و 200 میگیره معلومه که من کارمند امیدی ندارم تازه همین حقوق هم با اضافه کاریه تازگی گفتن اضافه کاری نمونید پرداخت نمی کنیم اینطوری باشه حقوق من میشه زیر 1 میلیون ایا این انصافه؟
همکارهایی هم که قطع رابطه همکاری کردن باهاشون وامشون از 14 درصد بردن 23 درصد الان وام گرفتم نمیتونم بیام بیرون واقعا باید چیکار کنم نمیشه ما هم حقوق نجومی بگیریم به بابامون بگیم یه بانک سامان بزنه ما بشیم رییس بانک خودمون به خودمون حقوق بالا بدیم؟!
قاسمی
|
United States
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
9
شما فقط حقوقهای نجومی بانک سامان رو در بیارید خیلی بالاتر از 15 نفر میشن
منظوری و ضرابیه (که با درامدهای دیگه کلا نیاز به حقوق ندارن)
طاهری بهبهانی و احمد مجتهد و رضا آقابابایی و مهدی قرهی و ...
ماشاله رکورد میزنن
پاسخ ها
مراد
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
دقیقا
خداداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
2
1
متاسفم كه بدون اطلاعات درست و فقط از روي غرض ورزي به مديران دلسوز و خلاق بانك ... اتهامات بي اساس ميزنند
البته از ملتي كه بجاي تلاش و پيشرفت بدنبال تخريب افراد موفق هستند تا بتوانند ناتوانيهاي خود را توجيه كنند انتظار بيشتر از اين نميرود
پاسخ ها
ناشناس
| India
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
متاسفم از اینکه شما بخاطر یکی دو نفر که به اصطلاح دلسوزی انها! برای همه مشخص شده است، کل ملت ایران را زیر سوال می برید. چشمانتان را باز کنید تا تلاش و پیشرفت واقعی ایرانیان را در همه دنیا ببینید. البته از افرادی که منافع شخصی خود را برتر از کل یک ملت می بینند بیشتر از این انتظار نمیرود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
در بانک سامان چیزی جز بی سامانی و بی عدالتی وجود ندارد .
سلیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
متاسفانه یک سری افرادی هستند که می خواستند از چارچوب قانون خارج شوند و با همدستی تعداد دیکر شروع به اختلاس و دزدی بکنند ولی آقای دکتر منظوری با مدیریت قاطع با آنها برخورد می نمود و جلوی آینها می ایستاد،حالا این آقایون شروع به حاشیه سازی و تهمت زدن بر علیه آقای منظوری و ضرابیه می نمایند لذا از خانواده ضرابیه خداوکیلی انسانتر و متواضعتر ندیدم که در اوج قدرت و ثروت با زیر دستان خود با نرمی و متانت برخورد می نمایند و در صورت بروز مشکلات برای هر کارمندی با تمام وجود به کمک آنها می روند.در ضمن آنقدر کشور ما در مساءل امنیتی و اطلاعات اشراف دارد اگر لکه ای در پرونده این آقایون بود سریع مورد رو علنی می کردند(هر کس بخواهد درست زندگی و مدیریت بکند منافع افراد سود جو به خطر می افتد و شروع به شایعه سازی می نمایند)............
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار