کد خبر: 807661
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

مهدی تاج

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر تیمی بهترین بازیکنان، کادر فنی و امکانات را هم داشته باشد نمی‌تواند مطمئن باشد که در بازی‌های خود پیروز می‌شود ولی همه ما تلاش می‌کنیم که تیم ملی در بازی‌هایش موفق شود.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران درخصوص لباس تیم ملی اظهار کرد: فضای تیم ملی یک فضای خوبی است. به انتخاب لباس‌ تیم ملی فکر می‌شود و شاید امروز و فردا نهایی شود که لباس چه باشد. من روز اول هم گفتم که نگران لباس تیم ملی نباشید. خبرنگاری می‌گفت که من سر لباس تیم ملی شب‌ها خوابم نمی‌برد ولی من گفتم که شما نگران نباشید و لباس تیم ملی آماده است و ان‌شاءالله با لباس خیلی خوب به زمین می‌آید.

او گفت: من صحبت‌های آقای عابدینی را شنیدم و با در نظر گرفتن آن صحبت می‌گویم که ان‌شاءالله تیم ملی با سیستم و لباس خیلی خوبی به میدان می‌آید و تا پنجشنبه زمان داریم و همه چیز حل می‌شود.

وی همچنین درخصوص بازی تیم ملی با قطر نیز گفت: ارزیابی خیلی مثبتی از تیم وجود دارد و بازیکنان سرحال هستند. به نظر می‌رسد که نگرانی جدی وجود ندارد و موانع اساسی رفع شده و یا در حال رفع شدن است. ما در حال درست کردن یک فضای خوب هستیم و رسانه‌ها هم باید به ما کمک کنند. البته تا الان هم کمک کرده‌اند. به خصوص صداوسیما که مسئولان آن دستور داده‌اند که فضا را فضای جام جهانی کنند. رسانه‌های دیگر مثل سایت و روزنامه‌ها هم به ما کمک می‌کنند که فضا فضای جام جهانی شود.

تاج گفت: امیدواریم که پنجشنبه برای بازی با قطر صد هزار نفر به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه پر شود. تیم شرایط خوبی دارد. به هر حال مسائل جانبی رفع شده است. بحث بازیکنان سرباز و قضایای دیگر حل شده است. همه باید کمک کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر که از اتوبوس تیم ملی فردا رونمایی می‌شود اضافه کرد: برای تیم ملی اتوبوس شکیلی تدارک دیده شده است. البته اتوبوس اصلی تیم ملی قرار است ساخته شود. بقیه کارها در حال انجام است.

تاج تاکید کرد: اگر بهترین مربی، کادر، بازیکن و پشتیبانی را داشته باشیم نمی‌توانیم مطمئن باشیم که حتما می‌بریم. شما نمی‌توانی قول بدهی که صددرصد می‌بری اما همه ما تلاش می‌کنیم که حریفان‌مان در انتخابی جام جهانی مثل قطر، چین و... را ببریم. تیم ملی آماده است و کادرش مصمم است و فضا فضای خوبی است. چنین فضای بدون تنش و حرف و حدیثی را کمتر سراغ داشته‌ام. همه مصمم هستند که موفق شویم.

تاج درباره صحبت‌های کفاشیان که گفته بود من سرپرست کمیته فوتسال هستم نه رییس آن نیز اظهار کرد: کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال است. کفاشیان اولا مدیر فوتسال آسیا هم هست و این به فوتسال ما کمک می‌کند. ما زمان کمی داشتیم. کفاشیان با افتخاری و ترابیان ارتباط تنگاتنگ خوبی دارد و می‌تواند از همه قابلیت‌های فوتسال استفاده کند. همه کسانی که دلشان برای فوتسال می‌سوزد مثل شمس، درودگر، ترابیان و ... که برای فوتسال زحمت کشیده‌اند، اظهار نظر می‌کنند و اظهارنظرشان از سر دلسوزی است تشکر می‌کنیم.

او گفت: همه باید کمک کنند که فوتسال ما به قابلیت‌هایش برسد. همان طور که فوتبال ساحلی ما قهرمان شد و افتخاری برای کشور بود، ما باید کمک کنیم که فوتسال هم این اتفاق برایش بیفتد و بحث اصلی هم تیم ملی بزرگسالان است. تیم بانوان را هم دیروز اعزام کردیم. ما ماموریت‌هایمان را انجام می‌دهیم . زمین شماره ۲ کمپ تیم ملی در حال آماده‌سازی است. فکر می‌کنم اتفاق خوبی است. ان‌شاءالله بقیه امور هم به خیر و خوشی می‌گذرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار