کد خبر: 807463
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات خبر داد:
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: در سال جاری افزایش 21 درصدی در صادرات غیر نفتی داشتیم همچنین 5/3 میلیارد دلار تراز تجاری مثبت است که این در سال گذشته حدود 1 میلیارد دلار بوده است.

 

محمود واعظی در حاشیه افتتاح پروژه ها ی هفته دولت در شهرستان قوچان، با اعلام این خبر افزود: 7 درصد کاهش واردات داشتیم، رشد صنعتی در این 5 ماه 8.8 درصد مثبت شده است، رشد کشاورزی 4 درصد و رشد اقتصادی 4.4 درصد بوده است.

وی بیان کرد: هدف ابتدائی این دولت بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال در جامعه است که در این دولت هدف گذاری شده است  و باید بتوانیم 500 هزار شغل به وجود آوریم لذا باید تلاش خود را در این زمین خواهیم کرد .

این مقام مسئول عنوان نمود: تمام تلاش دولت این است که به آنچه که با مردم پیمان بسته است عمل کند و خوشبختانه فضای کنونی کشور فضای امید و همکاری است.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از موضوعات پیش شرط برنامه های دولت است  ادامه داد: امنیت نعمتی است که بر کشور حاکم است لذا باید قدر امنیت موجود را بدانیم  زیرا ممکن است کشور ها همه چیز داشته باشند اما امنیت نداشته باشند.

 واعظی تصریح کرد: استان خراسان رضوی با وجود رفت و آمد زیاد از امنیت مناسبی برخورداراست و با پروژها و برنامه های مختلف آینده خوبی در انتظار خراسان رضوی است .

وی با تاکید بر اینکه وقتی مردم تعامل بین قوای سه گانه را بینند آرامش در کشور حاکم خواهد شد، در ادامه افزود: نوساناتی که هر روز در فضای اقتصادی در کشور در گذشته حاکم بود دیگر نیست و هر روز یک بخشنامه جدید نداریم .

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات روابط بین الملل ایران را با خوبی با کشور های همسایه خوب دانست و خاطر نشان کرد: با کشورهای اسلامی  و همسایه روابط خوبی داریم و با برداشته شدن تحریم ها فضای خوب بین الملی برای ایران باز شده است .

وی تاکید کرد: با کنترل تورم می توانیم به رونق باندیشیم و این نکته ایست که دنبال آن هستیم همچنین امیدواریم با توجه به شعار سال جاری بتوانیم تحولی در اقتصاد کشور به وجود آوریم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار