کد خبر: 807308
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۴
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون 20 اردوی جهادی برای ترمیم و مرمت مدارس و خانه‌های روستایی مناطق محروم شهرستان اراک تشکیل و دانش‌آموزان بسیاری به اردوهای جهادی اعزام شده‌اند.

محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در بازدید از اردوهای جهادی شهری و روستایی شهرستان اراک با اشاره به اینکه در این شرایط کشور بسیج سرمایه نرم نظام است، اظهار کرد: با تشکیل و فعالیت‌های بسیج نهال نوپای انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ قدرتی توان خم کردن آن را ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه در اردوهای یک روزه 3 هزار و 620 نفر و در اردوهای هفت روزه 900 نفر شرکت کرده‌اند تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های مقرر شده در اردوهای جهادی دانش‌آموزی 10 روزه شهرستان اراک 350 نیروی بسیجی حضور داشته که تا پایان شهریورماه امسال فعالیت‌ها در این بخش ادامه خواهد داشت، همچنین در اردوهای بسیج مهندسان نیز 236 نفر شرکت کرده‌اند.

رضایی با اشاره به دستاوردهای اردوهای جهادی ادامه داد: از دستاورد‌های اردوهای جهادی دانش‌آموزی در سال گذشته می‌توان به 25 هزار مترمربع رنگ‌آمیزی درها و دیواره‌های مدارس این شهرستان اشاره کرد، همچنین امسال این عملیات تا 30 هزار مترمربع افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اردوی جهادی 10 روزه دانش‌آموزان بیان کرد: دانش‌آموزان به مدت 10 روز در مدارس شهرستان اراک مستقر شده و به انجام عملیاتی مانند مرمت، بازسازی، زیباسازی و رنگ‌آمیزی درب‌ها و دیواره‌های مدرسه می‌پردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر