کد خبر: 807081
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۷
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به انتقاد برخی از مسؤولان استانی نسبت به اجرای نمایش فصل شیدایی گفت: افرادی که از این فیلم انتقاد کرده‌اند چشم بصیرت ندارند.

ابوالفضل طاهرخانی در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهید رجایی و شهدای بسیج کارمند استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بسیج کارمندان این استان در طول سال اظهار کرد: یکی از توفیق‌های مهم بسیج کارمندان، نامگذاری و اختصاص روزشماری از تاریخ با عنوان سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر به این قشر از بسیج است.

وی افزود: هر سال در هفته دولت برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج کارمندان از جمله مراسم یادبود شهدای کارمند بسیج دنبال می‌شود که این برنامه‌ها در راستای گرامیداشت شهدای یادشده و فرصتی برای قدردانی از جان‌نثاری‌های آن‌ها است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین بیان کرد: پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند بسیج این استان طی ظهر امروز در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین با حضور مسؤولان لشکری و استانی از جمله رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کرده‌ایم.

طاهرخانی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بسیج کارمندان طی هفته دولت عنوان کرد: گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این راستا است.

این مسؤول اضافه کرد: استان قزوین 38 بسیج کارمند را به خود اختصاص می‌دهد و از خانواده‌های آن‌ها تجلیل شده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین به مهم‌ترین برنامه‌های سپاه صاحب‌الامر(عج) این استان پرداخت و تصریح کرد: برنامه‌های بسیاری دنبال می‌شود که نمونه آن را می‌توان طی چند روز گذشته با عنوان اجرای نمایش فصل شیدایی اشاره کرد.

طاهرخانی با اشاره به انتقادهای برخی از مسؤولان نسبت به اجرای فیلم فصل شیدایی گفت: کسانی که از این فیلم انتقاد کرده‌اند، چشم بصیرت ندارند و چشم خود را به برنامه‌های فرهنگی دوخته‌اند که در نقطه مقابل اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

وی تشریح کرد: کسی که نسبت به نمایش فصل شیدایی نگاه مغرضانه داشته باشد انسان مغرضی است چرا که حضور گسترده و قابل توجه مردم پیامی برای افرادی داشت که چنین اظهارنظرهایی را دارند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه و بسیج هرجا که احساس کند جایی ورود پیدا کند با اذن و اشاره مقام معظم رهبری ورود پیدا می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر