کد خبر: 806819
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد؛
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد گفت: 22 هزار کانون فرهنگی، هنری مساجد به عنوان فراگیرترین شبکه فرهنگی در کشور فعالیت می کنند.
نسیم سهیلی

به گزارش خبرنگار جوان،محمد رضا جعفری ضمن تاکید بر اینکه این کانون ها شکلی فرهنگی برای بروز، ظهور استعداد و فعالیت جوانان در زمینه های علمی، پژوهشی و فرهنگی است افزود: یکهزار و دو کانون فرهنگی هنری مساجد در روستاها و یک هزار و 705 کانون در شهرهای کشور مستقر اند همچنین 22 هزار نفر در نهمین دوره اندیشه‌های آسمانی سال جاری شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان این دوره از استان های خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، گیلان، گلستان، سمنان، مرکزی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی هستند.

رئیس نهمین دوره آموزشی - فرهنگی اندیشه‌های آسمانی  با بیان اینکه ائمه جماعات  مدیریت فرهنگی مساجد را بر عهده دارند تصریح کرد: 200 میلیارد ریال سرانه نقدی برای این کانون ها در نظر گرفته شده و به همین میزان در قالب کالاهای فرهنگی و حمایتی به آنها کمک می شود.

وی اذعان نمود: شرکت کنندگان در این دوره ها با مباحث چگونگی تحقق روحیه جهادی، ماموریتهای ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد، روشهای گفتمان سازی، اقتصاد مقاومتی، خانواده، جمعیت، احیا تمدن نوین اسلامی، کارآفرینی فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر در قالب کارگاه، همایش، کلاس، سخنرانی و جلسات مشورتی آشنا می شوند.

وی بابیان اینکه حدود 30 مربی در نهمین دوره اندیشه‌های آسمانی حضور دارند ابراز کرد: این دوره ها جرقه ای ایجاد می کند و آن جرقه تبدیل به جریان خواهد شد لذا موضوعات مورد بحث در این دوره های آموزشی پس از اتمام کلاس ها عملیاتی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار