کد خبر: 806775
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی خبر داد؛
رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی گفت: مسابقه دوچرخه سواری جام مهرگان در مشهد همزمان با ایام هفته دولت برگزار خواهد شد.
نسیم سهیلی

به گزارش خبرنگار جوان، مهدی روزبهان با اعلام این خبر افزود: این رقابت از ساعت 7 صبح روز جمعه با حضور 100 رکاب زن از میدان آزادی مشهد آغازمی شود.

 وی ادامه داد: استارت اصلی مسابقه دوچرخه سواری از ابتدای جاده شاندیز خواهد خورد تا مجموعه رستوران مهرگان شاندیز ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی داشتن تجهیزات لازم برای شرکت در مسابقه را ضروری خواند و عنوان نمود: مسافت این رقابت 30 کیلومتر است و هزینه ای معادل 25 میلیون ریال توسط اسپانسر مسابقه در نظر گرفته شده است

بهبهان با اشاره به اینکه به نفرات برتر در 3 گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال جوایزی اهدا خواهد شد در ادامه افزود: اهداف هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی فعال‌سازی هیئت‌های شهرستانی است و برترین عملکرد را هیئت مشهد داشته است.

سیدمجتبی جاودانی رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهد نیز در ادامه این نشست گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان و پیش کسوتان این رشته ورزشی، روز چهارشنبه سوم شهریور‌ماه سال جاری در فرهنگسرای کودک و آینده مشهد واقع در پارک کوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه قهرمانان رشته دوچرخه سواری هستند و عموم مردم نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار