کد خبر: 806105
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
بهمدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر:
محمدرضا امیری گفت با افتتاح و بهره برداری از بزرگترین کشتارگاه دام استان تهران در شهرستان اسلامشهر ، برای بیش از 250 نفر ا اشتغال زایی خواهد شد .
محمدرضا عباسی

محمدرضا امیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر ،در حاشیه بازدید از پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر قابل افتتاح در سالجاری ، اظهار کرد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به همراه دیگر مدیران از روند آماده‌سازی پروژه‌هایی که قابلیت بهره‌برداری در هفته دولت را خواهند داشت، بازدید و نسبت به رفع نواقص این پروژه‌ها نکاتی را به اجراکنندگان طرح ارائه کرد.

امیری ، با اشاره به افتتاح کشتارگاه فجردر شهرستان اسلامشهر ، بیان کرد:این کشتارگاه  که بعنوان بزرکترین و مجهزترین  کشتارگاه دام سبک و سنگین در استان تهران محسوب می شود، در شهرستان اسلامشهر و توسط بخش خصوصی   افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

 وی افزود :تاکنون  بالغ بر300میلیارد ریال  در خصوص این کشتارگاه هزینه شده است که،  با راه‌اندازی این کشتارگاه فرصت اشتغال زایی  برای 150 نفر بطورمستقیم و 100 نفر غیرمستقیم ایجاد خواهد شد و این کشتارگاه قابلیت نگهداری 4 هزار لاشه گوسفند و 400 لاشه گاو در بخش پیش سرد خود را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد: طرح گلخانه مدرن با قابلیت تولید و پرورش گل و گیاه در سطح حدود 7 هزار مترمربع واقع در روستای احمدآباد مستوفی یکی از طرحهای مورد بازدید رئیس سازمان  قرار گرفت که ،این گلخانه جزء گلخانه‌هایی است که تمامی شرایط استانداردهای نوین مانند تنظیمات اتوماتیک دما و رطوبت (مه پاش) و پوشش گلخانه‌ای و نیز ارتفاع گلخانه و ... را رعایت کرده است.

وی ادامه داد: همچنین بازدید از طرح پرورش بوقلمون با ظرفیت 10 هزار تن در سال که سالیانه 200 تن از گوشت بوقلمون شهرستان را طی دو دوره پرورش در سال تأمین خواهد کرد از پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت است.

امیری تصریح کرد: همچنین از سیستم اتوماسیون این واحد که قابلیت کنترل همزمان نور، حرارت، دما و ... را دارد بازدید به عمل آمد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر آخرین بازدید را احداث سالن لبنیات شرکت دومینو  عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت راه‌اندازی این سالن برای یک هزار و 500 نفر فرصت شغلی فراهم خواهد شد، شیر مورد نیاز این کارخانه که  تولیدکننده 140 نوع بستنی بوده و با مصرف 300 تن شیر روزانه از تهران و حومه است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر در پایان متذکر شد: از آنجا که هزینه‌های تولید، خرید زمین و پرداخت عوارض در تهران بیشتر از سایر استان‌هاست، در راستای کمک به تولید و رفع موانع، نهایت تلاش خود را برای تولیدکنندگان خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر