کد خبر: 804998
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
در نشستی با حضور نمایندگان جامعه ایمن جهانی صورت گرفت؛
در نشستی با حضور رییس شورای سیاست‌گذاری و نمایندگان جامعه ایمن جهانی که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد و فعالیت‌های صورت گرفته در کمیته‌های اجرایی مشهد ۲۰۱۷ از سوی نمایندگان هر کدام از دستگاه‌های مربوطه تشریح گردید.

به گزارش جوان، رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد با اشاره به توزیع 700 دعوتنامه در حاشیه اجلاس شهرداران جهان در سنگاپور، اظهار کرد: ارتباطات تیم دبیرخانه اجلاس آغاز شده است همچنین از اساتید بین‌المللی برای افزودن بر غنای اجلاسیه دعوت صورت گرفته ضمن اینکه آیین‌نامه پذیرش هیئت‌های خارجی به دبیرخانه تا هفته آتی ارسال می‌گردد.

حسین کشیری ادامه داد: فراخوان دریافت مقالات به انگلیسی تا پایان هفته صورت می‌گیرد و تا پایان شهریور اجرایی می‌شود.

صمدی، مشاور ارشد مرکز بهداشت جوامع ایمن و عضو کمیته سلامت و بهداشت مشهد 2017 نیز در ارائه گزارشات خود به پیش‌بینی بودجه بر ای اجلاس اشاره کرد و گفت: معرفی افراد از سوی وزارتخانه، مکاتبه با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرستان‌ها به منظور دریافت مقالات، پیگیری برای حضور پزشکان و پیراپزشکان و برنامه‌ریزی با صدا و سیما از اهم فعالیت‌های صورت گرفته کمیته است.

هوشنگ غلامزاده، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این نشست به صحبت پرداخت و با اشاره به انجام روزانه 6 میلیون سفر در شهر،عنوان کرد: به این دلایل توجه به ایمنی در حمل و نقل دارای اهمیت است و ۵ پروژه با این هدف پیگیری می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه اجرای ایمنی عابر پیاده، طرح جامع دوچرخه‌سواری در راستای حمل و نقل پاک، پروژه اجرای طرح‌های افزایش ایمنی، پروژه ایمنی در پارکینگ‌های شهر و کاهش آلودگی‌ها در راستای ایمنی شهروندان بخشی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست پیگیری است.

محمدرضا حسین‌نژاد به عنوان رییس کمیته ایمنی شهرسازی در جلسه حضور یافته بود و با اشاره به مباحث طراحی معابر شهر و فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا، بیان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس با محوریت جامعه ایمن در روز شهرساز، اجرای پروژه‌های بهسازی بولوار صبا، احمد آباد، 22 بهمن و امام رضا(ع) و رونمایی از سامانه کاهش تخلفات ساختمانی و نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر در دست اقدام قرار دارد.

محمود اتقیایی، مدیر حراست و نماینده مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی نیز ضمن حضور در این نشت، گفت: 6 برنامه در بخش سیما با 885 دقیقه و 5 برنامه در صدا با 190 دقیقه و 1182 دقیقه در خبر مکتوب، تصویری، رادیو استانی پخش شده است.

سیدرحمان میرزائیان، مدیر دبیرخانه ستاد مشهد 2017 نیز در ادامه این نشست بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها فارغ از بحث دقیقه و ساعت تاکید کرد و گفت: نباید رویداد مشهد 2017 را جزو استانداری یا شهرداری دانست بلکه باید به صورت ویژه در این موضوع مشارکت کنند.

حسن پرکار، رییس جمعیت هلال احمر مشهد با اشاره به کمبود آمبولانس و وجود پیک‌های ترافیکی عنوان کرد: به دلیل ترافیک، موتور آمبولانس را راه‌اندازی کردیم.

وی در ادامه به نقاط با دسترسی بد، بیشترین تصادفات و علل آن، آمار تصادفات جرحی و.... پرداخت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار