کد خبر: 804704
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پایش سلامت ویژه‌ آزادگان این استان اجرا می‌شود.

غلامرضا حقایق‌پور اظهار کرد: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برنامه‌های مختلفی برای آزادگان استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش صبر و پایداری از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، بیان کرد: در این همایش برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و درمانی ویژه‌ آزادگان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه پایش سلامت ویژه‌ آزادگان این استان یکی از برنامه‌های همایش صبر و پایداری است، عنوان کرد: این طرح با هدف بررسی، حفظ و ارتقای وضعیت سلامت آن‌ها اجرا می‌شود تا این قشر جامعه از وضعیت سلامتی جسمانی خود مطلع شوند.

حقایق‌پور بیان کرد: پزشکان و پرستاران در همایش یاد شده حضور دارند و وضعیت سلامتی آزادگان از نظر قند خون، چربی، فشار خون، قد و وزن و بیماری‌های خاص مانند سرطان و ریه را چک و بررسی می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مشاوره‌های درمانی نیز به آزادگان استان قزوین ارائه می‌شود، مطرح کرد: همچنین آزادگانی که نیاز به پایش سلامت تخصصی داشته باشند به مجتمع درمانی صابرین هدایت می‌شوند تا مراحل بعدی درمان را در این مجتمع انجام دهند.

گفتنی است، همایش صبر و پایداری به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور آزادگان قزوین پنج‌شنبه 28 مرداد ماه سال جاری ساعت 10 تا 17 در مجتمع فرهنگی و ورزشی طلائیه قزوین برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار