کد خبر: 804697
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در امور آب و فاضلاب روستایی خلیل آباد، از نزدیک در جریان وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار خلیل آباد در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان به تشریح اهم اقدامات انجام شده و پروژه های در دست اقدام این امور در راستای تأمین آب شرب مردم روستاهای خلیل آباد پرداخت.

محمد کاظمی با اشاره به پروژه ملی مجتمع آبرسانی برکال این شهرستان که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجراست، اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار 2 میلیارد تومان آغاز شده که آب شرب مردم 18 روستای این شهرستان را تأمین می کند.

وی، حفر و تجهیز 3 حلقه چاه عمیق، اجرای 16 کیلومتر خط انتقال، احداث 3 مخزن بتنی 500 متر مکعبی، اجرای خط برق، ساخت حوضچه و نصب شیرآلات را از مشخصات این پروژه ذکر کرد.

کاظمی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده امور آبفار خلیل آباد در زمینه کنترل کیفیت و بهداشت آب شرب پرداخت و کیفیت و سلامت آب شرب روستاییان را خط قرمز فعالیت های شرکت آب و فاضلاب روستایی دانست.

دکتر بنیادی؛ نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه آب و فاضلاب روستایی اظهار داشت: با توجه به اینکه کمبود آب یکی از مسائل مهم کشور است همه ما باید جهت رفع این مشکل بیش از پیش تلاش نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار