کد خبر: 804690
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به این موضوع دقت کرد که قدرت های غربی مانند آمریکا تا کنون حسن نیتی حتی در انجام به تعهدات برجام نداشته اند و نباید به آنها اجازه نفوذ به کشور داده شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومي هفدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید، جواد کریمی قدوسی درآستانه برگزاري اجلاس هفدهم در مشهد طي گفت و گویی، از ورود فرهنگ غربی به کشور به واسطه داد و ستدهای در دست انجام در برجام ابراز نگرانی کرد.

وي با بيان اينكه درحال حاضر تنها صحنه مجاهدت تغيير كرده  و انقلاب به نيروهاي مخلص نياز دارد اظهار کرد: هم‌اکنون زمانی است که جمهوری اسلامی ایران باید قدرت خود را در منطقه و دنیا تثبیت کرده و برای معضلات موجود در این راه، باید برنامه ریزی کرد و جديت داشت.

وی با تأکید بر اینکه چشم امید تمام کشورهای دنیای اسلام به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است، بیان کرد: قدرت کشور ما به تمام کشورهای مسلمان برای استكبارستيزي نیرو داده و به همین علت باید آن را به عنوان یک اصل در حوزه عملکردی قرار داد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاكيد كرد: اقتصاد مقاومتی باید به عنوان مهم ترین خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری انگاشته شود.

وي با بیان اینکه راه حل اصلی برون رفت از مشکلات کنونی تکیه بر ظرفیت های داخلی است، خاطرنشان کرد: دانشمندان و فرهیختگان انقلابی که بخش عظیمی از آنها در سازمان بسیج اساتید گرد هم آمده اند می‌توانند در استفاده از این ظرفیت‌ها كارگشا باشند.

وی تأکید کرد: مهم ترین مطالبه رهبری در وضعیت کنونی اقتصاد مقاومتی است زیرا ضعف های اقتصادی سبب می شود که برخی از شکاف‌هاي اعتقادي و اجتماعي شده که ممکن است عواقب سنگینی داشته باشد.

فرمانده پيشين بسيج خراسان رضوي خاطرنشان کرد: بايد تمام دستگاه های دولتی نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار دهند تا به صورت عملی نتایجی از اقدامات آنها در کشور مشاهده شود نه اینکه به تمام فعالیت های خود تنها نام اقتصاد مقاومتی را اضافه کنند.

گفتني است، هفدهمين اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از ۹ تا ۱۲ شهریور 95 با حضور استادان و نخبگان دانشگاهی بسيجي، فرماندهان شبکه های جنگ نرم و ... بامحوريت « اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی»  در سالن صباي مشهد مقدس برگزار می‌شود.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار