کد خبر: 804649
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به مناسبت روز بزرگداشت صنعت دفاعی انجام شد؛
نشست تخصصی فرماندهی سپاه استان البرز و مدیران ارشد وزارت دفاع در استان به مناسبت روز بزرگداشت صنعت دفاعی برگزار شد.

در این نشست پوراسد مدیر ارشد وزارت دفاع در استان البرز گفت: این روز به دستور مقام معظم رهبری به تصویب رسیده است.

وی به اهمیت اقتدار دفاعی و نظامی کشور اشاره کرد و گفت: ارتقاء روحیه دفاعی و نهادینه سازی شعار «ما می توانیم» از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر ارشد وزارت دفاع در استان البرز به اقدامات وزارت دفاع و نیروهای مسلح در سه سال گذشته که منجر به تحقق و تولید محصولات دفاعی در کشور شده است اشاره کرد و افزود: طی چند سال گذشته بیش از  ۴۰ محصول راهبردی در زمینه های موشکی، هوایی، زمینی، فضایی، پدافند هوایی، دریایی تولید شده است.

وی در خصوص رشد و ارتقاء معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح نیز گفت: برای منزلت کارکنان و بازنشستگان هنوز برنامه مدون و مشخصی وجود ندارد و این یک ضعف بزرگ محسوب می شود.

همچنین در ادامه سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز گفت: مدیران باید جهادی عمل کنند با بتوانیم به اهداف عالیه دست پیدا کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید حسن تهرانی مقدم گفت: این شهید والامقام در زمان جنگ تحول عظیمی در زمینه موشکی ایجاد کرد امیدواریم زین پس نیز شاهد پیشرفت های شگرفی در حوزه دفاعی و موشکی باشیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به خدمتی که وزارت دفاع برای نیروهای مسلح انجام می دهد خطاب به حاضران در جلسه گفت: شما به قشری از نیروهای مسلح خدمت می کنید که بیشترین فداکاری را در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند و این کار اجر و ثواب بسیاری دارد.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از مسئولین لشگری و استانی حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار