کد خبر: 804505
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
دبیر هیأت سوارکاری قزوین خبر داد
دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین از برگزاری پنجمین رویداد پرش با اسب این استان به همت هیأت سوارکاری استان قزوین خبر داد.

علیرضا خدابنده‌لو از برگزاری پنجمین رویداد پرش با اسب استان قزوین به همت هیأت سوارکاری این استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به علاوه اسب و سوار مبتدی و گروه آزاد و تشویقی برگزار می‌شود.

وی گفت: زمان برگزاری این رویداد روز جمعه 29 مرداد ماه سال جاری بوده که در باشگاه سوارکاری سروش برگزار می‌شود.

دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین با اشاره به اینکه این رویداد برای گروه‌های سنی نونهال، نوجوان و جوان در رده (c) و برای گروه سنی بزرگسال در رده (d) برگزار می‌شود، بیان کرد: از نظر آیین‌نامه فدراسیون سوارکاری مسابقات نونهالان باید در رده (b) برگزار شود که جایزه به آن تعلق نمی‌گیرد ولی ما به جهت امکان تخصیص جایزه به همه رده‌ها، نونهالان را نیز در رده بالاتر برگزار خواهیم کرد.

خدابنده‌لو تصریح کرد: هزینه ثبت‌نام برای گروه‌های آزاد و تشویقی، اسب و سوار مبتدی و نونهالان مبلغ 50 هزار تومان، نوجوانان 70 هزار تومان، جوانان 100 هزار تومان و بزرگسالان نیز 60 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این رویداد در تمام رده‌های سنی جوایزی اهدا خواهد شد و هزینه اهدا این جوایز از محل مبالغ دریافتی از شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام است که به جوایز رده‌های بالاتر به جهت دریافت مبالغ بالاتر برای ثبت‌نام ارزنده‌تر خواهد بود.

دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه ثبت‌نام تا ساعت 12 روز پنج‌شنبه 28 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد، یادآور شد: داشتن کارت بیمه ورزشی برای شرکت‌کنندگان الزامی بوده و افرادی که این کارت را ندارند، می‌توانند با مراجعه به هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین واقع در شهرک شهید رجایی مراجعه و تهیه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر