کد خبر: 802422
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
پسر ناخلف:
مرد جواني كه متهم است مادرش را با ضربات پيك‌نيك به قتل رسانده، مدعي است مشكل رواني دارد و اشباح به او دستور داده‌اند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 15 و 40 دقيقه روز سه‌شنبه 12 مردادماه بود كه مردي هراسان با سامانه پليسي 110 تماس گرفت و گفت همسرش به طرز مرموزي در خانه‌شان به قتل رسيده است.

با اعلام اين خبر بلافاصله تيمي از مأموران كلانتري 152 خاني‌آبادنو در محل حادثه كه خانه‌اي در خيابان ميثاق شمالي در جنوب تهران بود، حاضر شدند. مأموران در محل حادثه با جسد خونين زن 63 ساله‌اي به نام شهربانو روبه‌رو شدند كه با اصابت جسم سختي به سرش به قتل رسيده بود. لحظاتي بعد، قاضي مدير روستا بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداختند. شوهر مقتول گفت: ساعتي قبل پسرم از مسافرت به تهران برگشت. من و يكي ديگر از پسرانم به ترمينال رفتيم تا او را با خودروام به خانه بياوريم، اما سيروس پسر 36 ساله‌ام كه سابقه بيماري رواني دارد، همراه مادرش در خانه ماند. وقتي به خانه برگشتيم هر چقدر زنگ خانه را زديم، كسي در را باز نكرد تا اينكه با كليد يدكي كه داشتم در را باز كردم و همراه دو پسرم وارد خانه شديم. همه خانه به هم ريخته بود كه ناگهان با اين صحنه هولناك روبه‌رو شديم. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني بررسي‌هاي مأموران نشان داد سيروس پس از حادثه به شهرستان گلپايگان گريخته است. در نهايت مأموران سيروس را در شهرستان گلپايگان بازداشت و براي بازجويي به تهران منتقل كردند.

صبح ديروز متهم براي بازجويي به دادسراي جنايي تهران منتقل شد و از سوي قاضي مدير روستا بازپرس شعبه ششم تحقيق شد.

وي گفت: من بيماري رواني دارم و چندين بار هم در بيمارستان بستري شده‌ام و اين موضوع به چندين سال قبل بر مي‌گردد. آن روز در مهماني چند نفري مرا به ديوار بستند و كتك زدند. از آن روز به بعد اشباحي به سراغم مي‌آيند و مرا اذيت مي‌كنند. اشباح تا سوم راهنمايي بيشتر به من اجازه درس خواندن ندادند. من فردي با هوش هستم و در چندين رشته ورزشي و فرهنگي توان فعاليت دارم، اما همين اشباح به من اجازه نمي‌دهند. روز حادثه همراه مادرم در خانه بودم كه سر و صداي زن همسايه به گوشم رسيد. صداهاي او آنقدر آزار‌دهنده بود كه صدايي به من دستور داد با پيك‌نيك به سر مادرم بكوبم تا اينكه پيك‌نيك را برداشتم و چهار بار به سر مادرم كوبيدم. او روي زمين افتاد و من هم پيك‌نيك را برداشتم و به بيابان‌هاي جنوب تهران رفتم و آنجا انداختم. پس از اين به خانه يكي از بستگانم در شهرستان گلپايگان رفتم تا اينكه مأموران مرا بازداشت كردند و گفتند من مادرم را به قتل رسانده‌ام در صورتي كه من خبر ندارم چه اتفاقي براي مادرم افتاده است.
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، متهم براي مشخص شدن صحت سلامتي روحي و رواني يا بيماري رواني‌اش به دستور قاضي مدير روستا به پزشكي قانوني منتقل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار