کد خبر: 802179
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
شهردار کلانشهر کرج:
شهردار کلانشهر کرج گفت: پروژه زیرگذر مهر ویلا پس از تونل صدر- نیایش در تهران، بزرگترین تونل کلانشهرهای کشور محسوب می شود که تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد.

علی ترکاشوند در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری ، با اشاره به اینکه همچنان در کشور تبعات رکود اقتصادی سابق وجود دارد افزود: با تمام این تفاصیل پیرو شعار سال و اهداف اقتصاد مقاومتی پروژه های عمرانی شهرداری کرج با قدرت پیگیری و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: امروز پروژه کنار گذر بزرگراه شمالی به صورت رسمی کلنگ زنی شد ولی اقدامات مربوط به این پروژه از سه ماه قبل آغاز شده است.

ترکاشوند گفت: مبلغ اولیه این پروژه 550 میلیارد تومان است که در انتها به هزار میلیارد تومان می رسد البته باید در نظر داشت که مدت زمان پیش بینی شده برای تکمیل طرح 4 سال است.

وی افزود: در صورت تامین نقدینگی لازم برای این پروژه درصدد تکمیل آن ظرف 2 سال هستیم چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار کرج اضافه کرد: در خصوص ادامه پروژه سربازان گمنام، توافقات خوبی با موسسه سرم سازی حصارک صورت گرفته که به زودی از این طرح بهره برداری می شود.

وی با اشاره به بازدید از مجموعه پل های حصارک و اینکه روزانه بیش از 100 هزار خودرو در حوزه شرق و غرب اتوبان کرج- قزوین تردد دارند گفت: این مجموعه دارای 6 عرشه است که یکی از آنها سال گذشته افتتاح شد.

ترکاشوند افزود: یکی از عرشه های این مجموعه تقاطع در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد و 4 عرشه دیگر نیز تا اردیبهشت سال آینده افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه پروژه مهر ویلا پس از تونل صدر- نیایش بزرگترین تونل درون کلانشهرها کشور است اضافه کرد: این پروژه همراه با تملکات آن بیش از 500 میلیارد تومان هزینه اجرایی دارد که با تدبیری شورای شهر در آن یک مجتمع تجاری درنظر گرفته شد که بخشی از هزینه های طرح را تامین می کند.

شهردار کرج گفت: در محل این زیر گذر ایستگاه خط 5 مترو ساخته شده و در ادامه مسیر نیز سازه سخت مترو ساخته شده است.

وی افزود: در برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر بود که این پروژه در اوایل نیمه دوم سال 96 به بهره برداری برسد ولی با تدابیر پیش بینی شده در نظر داریم که تا پایان آبان امسال افتتاح شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار