کد خبر: 801672
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
یکهزار و 400 ورزشکار در رشته دو ومیدانی در سه مقطع مختلف تحصیلی دختران و پسران در بیست و سومین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور رقابت های خود را از 11 مردادماه سال جاری آغاز کردند.
حمیرا رحیمی

نتایج 6 رشته ورزشی دو ومیدانی این دوره از مسابقه ها به شرح زیر اعلام شد:
در رشته پرش ارتفاع؛ 'محسن جعفری فرد' از فارس، 'کمیل نادر' از البرز و 'محمد عیوضی ' از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته دو ماده 60 متر با مانع؛ ' مصطفی جمشید زهی' از یزد ، 'علیرضا اکبریان' از تهران و 'محمد دشت بان' از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته 200 متر نهایی؛ 'مهدی نادری' از خراسان رضوی، 'مهدی حسین نژادیان' از بوشهر و 'فرهاد کوهکن' از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در دو 800 متر؛ 'علی حسین افتخاری' و 'سعید رستمی' از سیستان و بلوچستان اول و دوم و 'دیاکو رحمانپور' از کردستان مقام سوم را به دست آوردند. در رشته دو امدادی ورزشکاران استان های خوزستان، فارس و هرمزگان اول تا سوم شدند.
در رشته پرتاپ توپ؛ 'عامر دونو قزلباش' و 'فردوس سابقی' از کرمان و بهزاد 'آق آتابای' از گلستان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در این دوره از مسابقات تیم استان فارس با 30 امتیاز به عنوان تیم برتر، تیم استان تهران با 23 امتیاز و خراسان رضوی با 22 تیم مقام های دوم و سوم تیمی را کسب کردند. تیم استان هرمزگان نیز به عنوان تیم با اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد. سی وسومین دوره مسابقه های قهرمانی دوومیدانی پسر کشور و بیست و هفتمین دوره مسابقه های قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان دختر با شعار 'رضایت، امنیت، سلامت از منزل به منزل' از 11 مرداد تا 28 مرداد به میزبانی شهرکرد در مجموعه ورزشی شهدای این شهر در جریان است. این دوره از مسابقات در دو بخش پسران از 11 تا 17 مردادماه و دختران از 19 تا 28 مردادماه سال جاری در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر