کد خبر: 801498
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
نماینده مجلس در بازدید از تصفیه خانه آب گلپایگان :
نماینده مردم شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی طی بازدیدمیدانی از کارگاه ساخت فرآیند تصفیه خانه آب گلپایگان خواستار حرکت جهادی و انقلابی جهت پایان دادن به ساخت این پروژه شد.

در نشستی که نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو ، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان و شرکت های پیمانکار و مشاور ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان در آن حضور داشتند پیرامون نحوه عملکرد پیمانکار و چگونگی پیشرفت مراحل ساخت تصفیه خانه اب گلپایگان بحث و تبادل نظر شد .

در ابتدای نشست کارشناسان پیمانکار و مشاور طرح گزارشی از نحوه اجرای مراحل ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان و میزان پیشرفت های حاصل شده در بخش های مختلف اعم از سازه ای و نصب تجهیزات ارائه نمودند .

در ادامه نماینده مردم شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان سخنانی ضمن تشکر از عوامل اجرایی ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان خاطر نشان نمود : بجاست که از زحمات کلیه دست اندرکارن اجرای طرح تصفیه خانه آب گلپایگان از شروع اجرای این فرایند تا به حال ، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم خصوصاً آبفا استان اصفهان که با جدیت و تعامل با پیمانکار توانسته است با وجود مشکلات مالی در پیشبرد اجرای این طرح اثر مثبت داشته باشد و همچنین آبفا منطقه شهرستان گلپایگان که در این راستا تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته است .

بختیار در ادامه با اشاره به گزارش ارائه شده خواستار حرکت جهادی از سوی پیمانکار شد و طی بیان مطالبی افزود : از پیمانکار این طرح بزرگ ، انتظار میرود با تمام قوا و با بکار گرفتن همه توان خود با حرکت جهادی و انقلابی این طرح را در اسرع وقت به سرانجام برساند تا شاهد تحقق یکی از آرزوهای دیرینه ی مردم این خطه باشیم ، بی شک مردم شهرستان گلپایگان از دیرباز خواستار استفاده از آب شرب با کیفیت بوده اند و میتوان این آرزوی مردم را با حرکت جهادی در کوتاهترین زمان ممکن محقق ساخت.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه زمان بندی تعیین شده جهت پایان کار ساخت مراحل فرآیند تصفیه آب خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده از پیمانکار انتظار داریم با مهیا نمودن شرایط لازم و اضافه نمودن شیفت های کاری ظرف مدت ده روز فرآیند تصفیه آب را آماده بهره برداری آزمایشی نماید و تا یکماه آینده این طرح آماده بهره برداری رسمی توسط مسئولین کشوری گردد.

وی در خصوص افتتاح این طرح با بیان مطالبی گفت : رایزنی های لازم جهت حضور معاون اول محترم ریاست جمهور برای افتتاح طرح در حال انجام است . گفتنی است طرح ساخت فرآیندی تصفیه خانه آب گلپایگان طی برنامه سه ساله از اردیبهشت ماه سال 1391 آغاز شد ولی بخاطر وجود پاره ای از مشکلات اجرای طرح تاکنون ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار