کد خبر: 800581
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
رئيس‌‌جمهور با تسليت فرارسيدن ايام شهادت امام جعفر صادق(ع)، آموزه‌هاي آن امام همام را درسنامه تفصيلي مسلمانان دانست.

رئيس‌‌جمهور با تسليت فرارسيدن ايام شهادت امام جعفر صادق(ع)، آموزه‌هاي آن امام همام را درسنامه تفصيلي مسلمانان در زمينه فراگيري سبک زندگي پيامبر اسلام(ص) و اهل بيت(ع) دانست.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رياست جمهوري حجت‌الاسلام روحاني در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، وحدت شيعه و سني را از اصول بنيادين تفکر سياسي انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: تفرقه‌هايي که در سال‌هاي اخير با کشتار و خشونت به نام اسلام ايجاد شده، دشمن‌ساخته و در راستاي اجراي توطئه بزرگي به نام اسلام‌هراسي است.
رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي همچنين با اشاره به سالگرد پذيرش قطعنامه 598 و عمليات مرصاد گفت: فاصله يک ماهه تصميم شجاعانه امام(ره) در پذيرش قطعنامه تا پايان جنگ و آتش‌بس داراي اهميت بسيار زيادي در انقلاب اسلامي است و درک درست آن مقطع زماني ضروري مي‌باشد. رئيس‌جمهوري افزود: برخلاف تصور خام‌انديشانه دشمن، پذيرش قطعنامه و تصميم به پايان جنگ از سوي حضرت امام(ره) نه از موضع ضعف، بلکه از موضع اقتدار و مصلحت بود و سيل حرکت مردم به جبهه‌ها، حضور مسئولان ارشد کشور در ميان رزمندگان و هماهنگي نيروهاي نظامي پس از پذيرش قطعنامه، خيال دشمن و منافقين خائن و کوردل را نقش برآب كرد. روحاني با تصريح بر اينکه «پايان جنگ با افتخار و اقتدار همراه بود»، ادامه داد: در حالي که ما آتش‌بس را پذيرفته بوديم، دشمن بعثي با همراهي عوامل مزدور منافق و توهم پيروزي بر حملات خود افزود که فداکاري رزمندگان در جنوب و عمليات مرصاد در غرب و شکست خفت‌بار آنان نشان مي‌دهد، هرگاه دشمن درصدد تعدي به حاکميت و منافع ملي ما باشد با يکپارچگي ملي، هماهنگي نيروهاي مسلح و رهبري مقتدرانه با سيلي سخت مواجه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار