کد خبر: 799640
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

گواردیولا

سرمربی منچسترسیتی درباره رویارویی با مورینیو در لیگ برتر و حضور در این رقابت‌ها به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، پپ گورادیولا که هدایت منچسترسیتی را بدست گرفته است، در این فصل بعد از حضور در بارسلونا و بایرن مونیخ، سومین تیم دوران مربیگری خود را تجربه خواهد کرد. او در منچسترسیتی باید با تیم های بزرگی رقابت کند که یکی از آنها ژوزه مورینیو و منچستریونایتد است. مورینیو در زمانی که گواردیولا سرمربی بارسلونا بود، هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت. این دو مربی ال‌کلاسیکوهای زیادی را مقابل هم برگزار کردند.

دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد باید در دیداری دوستانه در کشور چین برابر هم به میدان بروند و این دیدار اولین تقابل مورینیو و گواردیولا است. پپ گواردیولا درباره تقابل با مورینیو و اینکه در بازی فردا (دوشنبه) با رقیب پرتغالی خود دست خواهد داد یا خیر، به صحبت پرداخت و گفت: بله ما هر دو انسان های باادبی هستیم. چرا نباید با هم دست بدهیم.؟دلیلی برای این کار وجود ندارد. دوست دارم پیروز شوم و او هم دوست دارد پیروز شود. همین. این دیدار یک دیدار کاملا دوستانه است.

دیدار فردا در شرایطی برگزار می‌شود که بارش شدید باران در کشور چین باعث شده است تا احتمال لغو این دیدار دوستانه نیز شنیده شود. گواردیولا در ادامه گفت: هنوز شرایط تیم را بررسی نکردیم ولی این را شنیدم که بارش شدید باران در این کشور باعث شده است شرایط برگزاری این دیدار نامناسب باشد. باید ببینیم تا زمان شروع بازی چیزی تغییر خواهد کرد یا خیر. در اولین دیدار دوستانه برابر بایرن مونیخ به میدان رفتیم و این دومین دیدار دوستانه ما در پیش فصل است. به همین خاطر باید نسبت به بازی قبل بهتر شده باشیم. مهمترین موضوع در این دیدارها این است که بازیکنان‌تان مصدوم نشوند. 

ونسان کمپانی، مدافع بلژیکی منچسترسیتی مدت‌هاست به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور بود و یورو 2016 را نیز از دست داد. سرمربی اسپانیایی درباره این بازیکن گفت: در حال حاضر عجله‌ای برای بازی دادن به کمپانی نداریم. او دو سال خیلی سخت را سپری کرده است. دوست داریم به مرور به مرز آمادگی برسد. مهمترین موضوع این است که او چه زمانی به آمادگی کامل می‌رسد. اگر او به اولین دیدار در این فصل برابر ساندرلند برسد، خیلی خوب است و اگر به بازی اول در لیگ قهرمانان اروپا هم برسد عالی خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار