کد خبر: 798167
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: ارائه خدمات گردشگری بهترین راه کسب درآمد در شهرستان‌های با موقعیت گردشگری است.

 به گزارش جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جمع مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل، معتمدان شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه اظهار کرد: ارائه شایسته خدمات گردشگری بهترین راه کسب درآمد در روستاها و شهرستان‌ها است

وی تصریح کرد: با تنوع‌بخشی‌ به بسته‌‌بندی، توجه به کیفیت محصولات، استفاده از مصالح بومی در غذاها و ارائه خدمات به گردشگران در تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگاهی می‌توان بهترین درآمد را نصیب اهالی کرد.

استاندار اردبیل گفت: ما باید از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و ایجاد زیرساخت‌ها را با حضور آنها ادامه‌ دهیم.

خدابخش افزود: باید گردشگری به منطقه آورده شود و با رونق صنایع دستی در کنار صنعت گردشگری بهترین سود را عاید روستانشینان کرد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفرجگاهی در کشور بیان کرد: عده‌ای در کشور از همین طریق در حال نان خوردن هستند و با طراحی اپلیکیشن‌هایی در مورد معرفی مکان‌های گردشگری و انواع جاذبه و فرهنگ‌ها راه درآمد را در پیش گرفته‌اند.

خدابخش با اشاره به طرح‌های خوب در زمینه گردشگری و بازدید از هتل ازناو خلخال و مجموعه هتل و اقامتگاه الماس در جاده خلخال به اسالم اضافه کرد: با ایجاد این زیرساخت‌ها تحولی عظیم در صنعت گردشگری خلخال به وجود می‌آید.

وی به انجام پروژه‌های ملی در شهرستان خلخال و انجام آن اشاره کرد و ادامه داد: برخی از پروژه‌ها با روش BOT در حال انجام بوده که سرمایه‌گذار در حین آغاز پروژه از دستگاه صاحب پروژه انتظار پول نداشته و بعد از انجام و پایان پروژه در طی یک دوره 10 تا 15 سال از محل فروش خدمات به ارگان مربوطه به پول خود می‌رسد که این نیز یک نگاه توسعه‌ای به عمران شهرستان خلخال است.

خدابخش در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همچنین پروژه‌های با اعتبارات ملی بیش از 15 سال طول می‌کشد و با حضور بخش خصوصی قدرتمند ساخت پروژه‌های این چنینی سرعت مطلوبی دارند.

وی در پاسخ به سؤال اهالی در مورد اینکه چرا بیشتر در شهرستان مشگین‌شهر حضور یافته است، گفت: بخش سرمایه‌گذار خصوصی در مشگین‌شهر خوب وارد عمل شده و بنده نیز در مراسمات افتتاح پل معلق و سایر پروژه‌ها شرکت کردم و این در حالی است که یک سرمایه‌گذار برای پروژه تفریحی پل معلق مشگین‌شهر بیش از 7 میلیارد تومان هزینه کرده است.

خدابخش به سفر خود در شهر خلخال و بازدید‌ها اشاره کرد و افزود: نظارت ما از این پس نظارت کنترلی بر پروژه‌ها بوده و با زمانبندی مشخص پروژه‌ها را به نسبت انجام آن و پیشرفت فیزیکی کنترل می‌کنیم.

وی در مورد گردشگری نیز تصریح کرد: مسافران چادری برای گردشگری استان هیچ سودی ندارد و باید با آمدن یک گردشگر رونق کسب و کار و فعالیت و امکانات رفاهی افزایش یابد.

خدابخش در ادامه بیان کرد: مسؤولان نیز دقت کنند که در هر شهرستان یک یا چند پروژه مهم دنبال شود تا سریع به نتیجه برسد به طوریکه با زخمی کردن بیشمار پروژه‌ها کاری از پیش نرفته و همچنان این مشکلات ادامه می‌یابد.

استاندار اردبیل از حضور امام جمعه و کلیه معتمدان شهر خلخال در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال تقدیر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر