کد خبر: 797704
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان آغاز طرح اصلاح مسیر بین شهرستان های دشت آزادگان و هویزه به طول ١٠ کیلومتر را کلنگ زنی کرد.

غلامرضا شریعتی در بازدید از شهرستان های دشت آزادگان و هویزه پس از کلنگ زنی طرح اصلاح جاده بین این دو شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: این جاده مسیر تردد خودروهای نفتی هم هست و لازم بود چهار بانده شود که طرح آن با اعتبار ١٥٠ میلیارد ریال در حال مطالعه است.

وی افزود: مرز چذابه از مرزهای فعال استان است و نقش موثری در صادرات دارد که تنها در سه ماهه نخست امسال ٢٣٠ میلیون دلار و در سال گذشته ٧٠ میلیون دلار صادرات انجام شد.

شریعتی گفت: حمل و نقل در این مسیر زیاد است و اگر زیرساخت اصلاح نشود، شاهد حوادث ناگوار در مسیر جاده ای خواهیم بود که باید جاده را مطابق بار و تردد خودرو اصلاح کرد که برای صادرات از مرز چذابه نیز جذبه داشته باشد.

استاندار خوزستان با تاکید بر کیفیت کار در اصلاح جاده ها بیان کرد: در این جاده ها نباید پس از یک سال شاهد نشست یا موج برداشتن جاده باشیم و علاوه بر سرعت، کیفیت مدنظر قرار گیرد و خبرنگاران بر این پروژه نظارت داشته باشند.

وی در خصوص طرح آب رسانی غدیر به شهرستان های هویزه و دشت آزادگان اظهار کرد: این طرح به دشت آزادگان و هویزه رسیده است و ظرف دو تا سه هفته آینده بهره برداری می شود که همه روستاها و شهرهای این دو شهرستان را پوشش می دهد.

شریعتی یادآور شد: در طرح غدیر خط لوله قدیم برای روستاها و خط لوله جدید برای استفاده شهرها را به کار می رود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این طرح تنها مشکل پمپ ها برای پمپاژ آب است که با اصلاح آن کار انجام شده و EC آب منطقه از ٢٣٠٠ به ١١٠٠ و میزان کدورت آب از ٥٠ به ٦ می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر