کد خبر: 796772
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کارشناس مسوول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ،از تشکیل قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی به عنوان یک رویکرد تکمیل کننده فعالیتهای مرتبط با این امر در استان خبر داد.
حمیرا رحیمی

مهدی طهماسبی افزود:در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامگذاری کرده اند،ضرورت اطلاع رسانی دقیق و درست پیرامون فعالیت های این حوزه احساس می شود.
به گفته وی،از همین رو قرارگاه رسانه ای به این منظور تشکیل می شود، تا علاوه بر اطلاع رسانی درباره فعالیتهای مختلف در سطح استان به نقد و بررسی و ارائه راهکارهای اصلاحی در این زمینه بپردازد. وی افزود:یکی از کلید واژه های اصلی این رویکرد رسانه ای مقوله مهم مطالبه گری است و رسانه چه مکتوب وچه فضای مجازی با مطالبه گری و نقد پیوند خورده و رسانه پویا وسرزنده را نمی توان بدون این کلید واژه بررسی کرد.
طهماسبی گفت:امید است،مدیران استانی با بالابردن آستانه تحمل و نقدپذیری خود،اجازه حضور فعال و جدی رسانه های مطالبه گر و مردمی را به عنوان بازوان فکری و تصمیم ساز در عرصه های گوناگون بدهند.  کارشناس مسوول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:همه فعالان رسانه ای استان در اندیشه خدمت هستند و تمام تلاششان را برای برون رفت از مشکلات به کار می بندد. وی گفت:فضای رسانه های استان در پی تثبیت امنیت روانی جامعه است و همچنین براین باورند که باید نقد واصلاح را به عنوان یک رویکرد موثر در اختیار مدیران استانی قراردهند.
به گزارش ایرنا،چهارمحال وبختیاری دارای 51 نشریه است که از این تعداد 7 نشریه دو فصلنامه، 10 فصلنامه، 13ماهنامه، 9 دوهفته نامه، 11هفته نامه و یک روزنامه می باشد و 16خبرگزاری در استان در حوزه اطلاع رسانی نقش دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر