کد خبر: 796547
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
همزمان با هفته تامین اجتماعی انجام می شود؛
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی سه شعبه کارگزاری بیمه تامین اجتماعی در استان افتتاح می شود.

علی اصغر دادخواه در نشست خبری خود که به مناسبت هفته تامین اجتماعی (19 تا 25 تیرماه ) برگزار شد، افزود: کارگزاری شماره شش اصفهان، کارگزاری شماره دو نجف آباد و کارگزاری ذوب آهن اصفهان در هفته تامین اجتماعی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" افزود: سازمان تامین اجتماعی با استمهال یکساله تسهیلات و بدهی کارگاه های کوچک و متوسط و بخشودگی صد درصدی جرائم کارفرمایان خوش حساب، بطور کامل در این جهت گام برداشته است .

وی تصریح کرد: در حال حاضر 43 شعبه اصلی، 23 شعبه اقماری و 16 کارگزاری در استان اصفهان فعال است که با افتتاح سه شعبه کارگزاری به 19 کارگزاری خواهد رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه سه میلیون و 300 هزار نفر در استان اصفهان در بخش های بیمه ای و درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند ، اظهارکرد: ماهانه 250 میلیارد تومان به 218 هزار و 500 نفر بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان پرداخت می شود.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در خرداد 95 اجرا و 14 درصد به حقوق آنها اضافه شد و حداقل حقوقشان به 900 هزار تومان رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهانخاطرنشان کرد: 65 درصد از جمعیت پنج میلیون و هشتاد هزار نفری استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه باید در کوتاهترین زمان و مکان بتوانیم به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه دهیم، اظهار کرد: در هر محلی که بتوانیم خط سیستم دیتا نصب کنیم و حدود یک تا دو هزار بیمه شده تامین اجتماعی وجود داشته باشد یک شعبه تامین اجتماعی افتتاح خواهیم کرد.

دادخواه با اشاره به میزان مراجعه مستقیم و غیرمستقیم افراد به مرکز تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در سال 94 بیش از دو میلیون و 500 هزار دفترچه درمانی تولید و تکثیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر