کد خبر: 795623
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
به همت کانون شهرداری اردبیل
به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری اردبیل، کودکان نقاشی روی دیوار را در یک فضای بانشاط تجربه کردند.

به گزارش جوان از اردبیل، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در این برنامه که در جلوی مرکز 5 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی ما این است که کودکان هنرمندی خودشان را با دست‌های کوچک اما مهربانانه در قالب کارهای بزرگ به نمایش بگذارند تا شاهد افزایش اعتماد به نفس آنها باشیم.

هاجر جمادیه اظهار کرد: 70 عضو مراکز کانون اردبیل گرد هم آمدند تا صبح امروز روی دیوار نقاشی کنند و تجربه‌ای که در این سال‌ها بر اثر آموزش و تداوم مهارت‌آموزی یاد گرفتند را به نمایش بگذارند.

وی با قدردانی از شهردار اردبیل، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و عوامل شهرداری منطقه 2 اردبیل در برگزاری این برنامه مناسب تصریح کرد: امیدواریم فضای فراهم شده فضایی شاد، مفرح و دل‌انگیز برای کودکان و نوجوانانی باشد که می‌خواهند در این سن و سال تجربه خوب یک نقاشی زیبا را روی دیوار مشاهده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: در فضای 300 متری این دیوار مرکز 5 کانون اردبیل، کادربندی برای نقاشی کودکان انجام شده تا این کودکان و نوجوانان به همراه مربیان خود آثاری زیبا از خود خلق کنند و بتوانند در این فضا شور و نشاط و مشارکتی جدی داشته باشند.

جمادیه بیان کرد: ما با این کارها‌ می‌توانیم به کودکانمان شرایط حساس و خطیر درک احساس مسئولیت را انتقال داده و آنها را در یک فضای مناسب با خلق آثار زیبا و ارزشمند بیشتر و بهتر آشنا کنیم.

وی یادآور شد: کودکان ما همیشه با هوشمندی و زکاوت خود نشان دادند که در خلق آثار ارزشمند پیشتاز بوده و اگر فضای خوبی را خانواده‌ها و عموم جامعه فراهم بیاورند به راحتی می‌توان در حوزه‌های مختلف تولید آثار ارزشمندی را داشته باشند که قطعا ما در مراکز کانون به دنبال دستیابی به این هدف ارزشمند هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر