کد خبر: 793837
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
يادداشت سردار آقاخاني

سردار عبدالرضا آقاخانی در یادداشت خود آورده است:" امير محمد طائفي ازاولين فرماندهان انتظامي استان اصفهان پس از ادغام نيروهاي انتظامي به شمار مي آيد و بيشترين سابقه فرماندهي را در بين فرماندهان انتظامي استان داشت به طوري كه هفت سال در اين استان در كسوت فرماندهي مشغول خدمت بود.

جدي بودن در كار، دقت، هوشياري، متواضع بودن، سعه صدر ، توجه به زيرمجموعه و حسن خلق بالا را مي توان به عنوان برجسته ترين ويژگي شخصيتي اين فرمانده سخت كوش نيروي انتظامي استان برشمرد. از ديگر امتيازات امير طائفي اين بود كه درزمان مسئوليت وي در استان يك صميمت و انسجام خاصي بين نيروهاي انتظامي و جود داشت و تعامل بين دستگاه هاي استان با پليس نيز در يك رده بالايي قرار داشت.

يكي از رموز موفقيت امير طائفي در استان را در حقيقت بايد مردم داري او بدانيم، به طوري كه در زمان فرماندهي وي همه جا در بين مردم از حسن خلق و خاكي بودن او سخن به ميان مي آمد و امروز اگر از قديمي هاي اصفهان از شخصيت اين فرمانده بپرسند قطعاً همه از او به عنوان يك مردم دار ممتاز ياد مي كنند.هيچ وقت در بين مسئولان و حتي در بين مردم كسي نبود كه براي يك بار از دست او ناراحت باشد هميشه ظاهري بشاش داشت و هيچ وقت نمي شد خستگي را در چهره او ديد.

اشرافيت خاصي در مسايل انتظامي داشت و نسبت به جرايم خاص حساس بود و سخت گير بود و در تمام حوادث و عمليات ها حضور پيدا مي كرد و از نزديك هر عملياتي را پيگيري مي كرد. برنامه هايش منسجم و با فكر بود ،به استفاده از ظرفيت هاي علمي استان در راستاي كاهش جرم بسيار اهميت مي داد، هميشه پاي درد پرسنل خود مي نشست و كسي نبود كه به اتاقش برود و مشكلش حل نشود چون هرچه در توان داشت با جان و دل انجام مي داد.

امير طائفي يكي از عناصر ارزشمند ناجا و فردي خدمت گذار و الگويي براي همه مديران، فرماندهان و كاركنان نيروي انتظامي استان بود و من افتخار مي كنم كه در كنار چنين شخصيتي خدمت مي كردم.

اين فرمانده فقيد، پس از بازنشستگي چندين سال بود كه به دليل بيماري خانه نشين بود اما هيچ وقت حتي در لحظات آخر روحيه اش را از دست نداد و مي گفت تا زنده ام مي خواهم سرباز ولايت باشم، او سرانجام پس از تحمل رنج بيماري در بيستم خرداد ماه دار فاني را وداع گفت و به ديار معبود شتافت.

نتيجه تلاش ها و زحمات اين فرمانده اين بود كه هزاران نفر در مراسم هاي تشييع و ختم او شركت كرده و به عقيده من او عاقبت به خير شد چون امروز هرجا كه مي روي مردم از خوبي هايش ياد مي كنند و اين درس بزرگي است كه همه مديران و فرماندهان و مسئولان بايد بدانند اين پست ها و منصب ها روزي تمام مي شوند و تنها ياد و خاطره خوب است كه در بين مردم باقي مي ماند.

در پايان ياد و خاطره اين فرمانده سخت كوش و تلاشگر را گرامي داشته و ضمن ابراز همدردي با خانواده آن مرحوم اعلام مي كنم كه امير طائفي، حق بزرگي بر گردن مردم استان اصفهان دارد و همه ما اصفهاني ها به نوعي مديون زحمات و تلاش هاي شبانه روزي وي در زمان مسئوليت فرماندهيش در استان هستيم و در اين روزها و شب هاي پربركت ماه مبارك رمضان براي وي از درگاه خداوند مي خواهيم كه روحش را غرين رحمت و مغفرت نمايد. "

سرتيپ دوم پاسدار عبدالرضا آقاخاني

فرمانده انتظامي استان اصفهان


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر