کد خبر: 792236
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
در محل نمایشگاه بین المللی استان :
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان امروز شنبه(۲۹ خرداد) در محل نمایشگاه بین المللی استان افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار جوان،همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه قرآن و عترت امسال نیز طبق روال سال های گذشته به مدت یک هفته در استان خوزستان برپا می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه همه ساله مورد استقبال فراوان مردم قرار می گیرد، افزود: نمایشگاه امسال از ۲۹ خرداد مصادف با دوازدهم ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برپا خواهد شد.

قنواتی با اشاره به همکاری بخش خصوصی موسسه قدیر پویای خوزستان در برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: همچنین برخی از سازمان ها و ادارات دولتی به ویژه استانداری خوزستان حمایت ویژه ای از نمایشگاه امسال داشته اند.

وی به بخش های متنوع این نمایشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: کتاب، رسانه مکتوب، نرم افزار و کودک و نوجوان از بخش های اصلی این نمایشگاه است و همچنین برنامه های جنبی ویزه ای نیز در این نمایشگاه طراحی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: برگزاری شب های شعر قرآنی، نمایش خیابانی، ارائه صنایع دستی و آموزش دوره های هنری، مسابقات قرآنی و تجلیل از خادمان قرآنی از جمله بخش های جنبی نمایشگاه دهم قرآن و عترت خوزستان در ماه مبارک امسال است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال نیز به بخش های کودک و نوجوان توجه ویژه شده در این راستا موسسات قرآنی متعددی حضور دارند و فعالیت های مرتبط با حوزه قرآنی را به بازدید کنندگان ارائه خواهند داد.

قنواتی تصریح کرد: نمایشگاه قرآن خوزستان در ماه مبارک رمضان همه ساله با بازنمایی مفاهیم زیبای قرآنی مورد استقبال همه گروه های سنی از کودکان تا کهنسالان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: امسال نیز عرضه محصولات قرآنی با تخفیف ۴۰ درصدی صورت می گیرد که پیش بینی می شود مورد استقبال مخاطبان واقع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از ٢٩ خرداد تا چهارم تیر و از ساعت ١٨ تا ٢٣ در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر