کد خبر: 789848
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
در حضور داوران فدراسیون ورزشهای همگانی صورت گرفت:
اکرم حقیقی بانوی ورزشکار اسلامشهری با انجام 5620 حرکت درازو نشست رکود جهانی این حرکت را به نام خود ثبت کرد.
محمدرضا عباسی

 اکرم حقیقی  بانوی ورزشکار اسلامشهری  باانجام 5620 حرکت  دراز و نشست، جابجایی وشکست رکود جهانی این حرکت ورزشی رکودار دراز و نشست جهان شد .

این بانوی اسلامشهری در حضور تیم  ثبت رکود انجمن  ثبت رکود فدراسیون ورزشهای همگانی جمهوری اسلامی ایران ، در سالن آپرین شهرستان اسلامشهر، توانست در مدت 3 ساعت بدون وقفه  تعداد5620 حرکت دراز و نشست را انجام و  رکود دار این حرکت ورزشی در جهان شود .

اکرم حقیقی از  مربیان و ورزشکاران  رزمی کار،دررشته رپنراست که  تاکنون توانسته  شاگردان بسیاری را در این رشته ورزشی تحت تعلیم و آموزش قرار دهد ، که برخی از این بانوان ورزشکارهم  در میادن مختلف ورزشی صاحب عناوین برتر  شده اند .

حقیقی پیش از ثبت رکود جهانی خود ، توانسته بود  با انجام  3500 حرکت دراز و نشست  بدون زمان  مشخص را  در کارنامه فعالیت ورزشی خود به ثبت برساند.

این بانوی  ورزشکار قراراست با حضور نمایندگان  جمهوری اسلامی ایران و جامعه ورزشی کشورمان  پس از سپری کردن  مراحل اداری  رکود خود  را در انجام حرکات دراز و نشست  در کتاب  رکودهای جهان گنیس  به نام بانوی ایرانی  ثبت و ضبط کند.

  اکرم حقیقی با انجام دادن این حرکت نشان داد که بانوان کشور عزیزمان  ایران می توانند درهررشته ورزشی وکاری  با پشتکار خود وتوکل به خالق هستی ، برقلعه های رفیع قهرمانی  و موفقیت  تکیه بزنند و نام   ایران  و شهرستان قهرمان پرور اسلامشهر و خاستگاه 900 شهید گلگون کفن و شهر حافضان قرآن را برزبانها جاری و پرچم  مقدس جمهوری اسلامیس ایران را به اهتزاز در آورند .

در زمان انجاتم حرکات ورزش دراز و نشست  جمعی کثیری از مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان اسلامشهر و اقشار مختلف مردم ورزشکار وورزش دوست این شهرستان با حضور در محل سالن آپرین   و تشویقهای  صمیمانه خود حمایت های معنوی  ومادی خود را جهت حضور عرصه های بین المللی  و ثبت در کتاب گینس اعلام  نمودند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر