کد خبر: 788843
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد:
احمد جهانگیرو درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دشتی گفت: هیچ مشکل و کمبودی برای تامین کالای اساسی و پرمصرف بویژه مواد پروتئینی درسطح استان بوشهروجود ندارد و به اندازه مصرف قبل آغاز ماه مبارک رمضان در تمام نقاط استان بوشهر توزیع می شود.

وی افزود: 1450 تن برنج، 1400 تن مرغ گرم ومنجمد، 28 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت هر کیلو 185هزار ریال و شکر به اندازه کافی آماده عرضه به بازار مصرف و ارائه به مردم در تمام نقاط استان بوشهر است.
جهانگیرو گفت: تا کنون چندین جلسه تنظیم بازار درسطح مرکز استان وشهرستان های تابعه با حضورمسئولان محلی درشهرستانها برای عرضه کالاهای اساسی مورد نیازمردم و تشدید بازرسی ها بر اماکن و مراکز عرضه مواد غذایی ونحوه قیمت گذاری کالای اساسی برگزار شده که 13 مصوبه اجرایی داشته ایم.

مدیرتنظیم بازارسازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: امسال سعی شده نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ومواد غذایی درقالب طرح ضیافت با توجه به ظرفیت ها واستعدادهای واحدهای تولیدی هر شهرستان واستان انجام شود تا باعث رونق تولید و اشتغال زایی در سطح همه نقاط استان شود.

وی خواستار همکاری و مشارکت همه مسئولان شهرستانها و بویژه مسئولان دامپزشکی، نیروی انتظامی و شبکه های بهداشت ودرمان شهرستانها برای نظارت وتشدید بازرسی بر کشتارگاه دام و مرغ، مراکزعرضه و توزیع مرغ و گوشت از کشتارگاه تا اصناف و نظارت بر اغذیه فروشی، شیرینی وآش پزی ها شد.

جهانگیرو افزود: همه مراکز عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان موظف به نصب بنر و تابلو و قیمت اجناس توزیعی هستند و مردم می توانند تخلفات احتمالی و کمبودها را به صورت شبانه روزی با سامانه 124 درمیان بگذارند.

فرماندارشهرستان دشتی گفت: امسال طرح ضیافت با همکاری خود اصناف درسطح شهرستان دشتی اجرا می شود وتمام کالای اساسی با قیمت های مصوب وبا 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه خواهدشد.
غلامرضا مهرجو افزود: 23 مرکز توزیع مواد غذایی وکالای اساسی برای توزیع مواد پروتئینی مرغ گرم ومنجمد، گوشت قرمز منجمد، کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، روغن و سایر نیازمندیها یمردم درسطح شهرستان دشتی راه اندازی خواهدشد.

مهرجو خواستارتشدید بازرسی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، دست فروشی ها و تهیه وعرضه نان خوب با کیفیت و رعایت وزن توسط بازرسان ستاد تنظیم بازار شد.

وی ادامه داد: با تمهیداتی که دولت تدبیر وامید اتخاذ کرده تمام کالاهای اساسی به اندازه کافی و بیش از نیازمصرف تامین و ذخیره سازی شده و از هفته آینده به بازارعرضه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر