کد خبر: 787763
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
رضا رفیع با اعلام آغاز سری جدید برنامه «قندپهلو» در ماه رمضان، اظهار کرد که این سری از برنامه با رویکرد آموزشی و تغییراتی در آیتم‌ها راهی آنتن می‌شود.
ایسنا: او با بیان اینکه رویکرد آموزشی در برنامه «قندپهلو» غیرمستقیم خواهد بود، افزود: در سری جدید برنامه «قندپهلو»، تغییراتی را در بخش محتوا و آیتم‌ها خواهیم داشت؛ در همین راستا آیتم‌های جدیدی را اضافه می‌کنیم تا گونه‌های جدیدی آموزش طنز را هم در برنامه داشته باشیم.

سردبیر و مجری برنامه «قندپهلو» با تاکید بر رویکرد آموزشی این دوره از برنامه یادآور شد: تلاشمان بر این است که در برخی جنبه‌ها تخصصی‌تر برخورد کنیم.

رفیع در پاسخ به این پرسش که آیا محتوای سری جدید «قندپهلو» متناسب با ایام رمضان است، توضیح داد: ما هیچ‌وقت ظاهر برنامه‌ها را متناسب با ایام مناسبتی تغییر نمی‌دهیم. از آنجا که هدف ماه مبارک رمضان ایجاد انبساط و فرح درونی روزه‌داران است، ما هم این رویکرد را هدف خودمان قرار می‌دهیم و کلیت «قندپهلو» در این ماه در همین راستاست.

او ادامه داد: «قندپهلو» بعد از افطار پخش می‌شود بنابراین تلاش می‌کند لحظات شاد و فرح‌بخشی را همراه با تبسم و تفکر فراروی مخاطبان قرار دهد و این حرکت به سمت شاد شدن، بخشی از فلسفه روزه‌داری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار