کد خبر: 782643
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهرخبر داد:
عبدالرسول کازرونی در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نقش آموزش در توسعه و تحقق اهداف در هر جامعه‌ای را کلیدی دانست و اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی باید به توانمندسازی و اشتغال پایدار جوانان منجر شود و در این راستا مسئولان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به استقبال جوانان از کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای افزود: با توجه به استقبال جوانان از رشته مهارتی در این استان، توسعه فعالیت‌های آموزشی بویژه در امر آموزش‌های بازار محور و تربیت کارآموزان مجرب برای شرکت در مسابقات المپیاد ملی مهارت باید در اولویت‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای قرار گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بر توانمند سازی جوانان جویای کار تاکید کرد و گفت: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه ای نقش بسزایی در ایجاد زمینه‌های اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای کارو همچنین توانمند سازی و تربیت نیروهای کار و جذب آنها در بازار کار دارد.

کازرونی با بیان این که توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای بستر ساز حذف بیکاری در جامعه است تصریح کرد: آموزش‌های مراکز فنی حرفه‌ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده‌ها  دارد.

وی با اشاره به مزایای مهارت افزایی و آموزش فنی و حرفه‌ای بیان کرد: اثرات آموزش موفق مراکز فنی و حرفه‌ای ، ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی، افزایش تولید، افزایش درآمد افراد جامعه،  تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری و استفاده از عوامل رها شده بیکاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر