کد خبر: 780663
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
استاندار بوشهر خبر داد:
دکتر مصطفي سالاری در آئين تقدير از كارگران استان بوشهر به مناسبت هفته كار و كارگر با اشاره به موضوع کالای همراه ملوان( ته لنجی) گفت : دولت و مقام‌هاي ارشد كشور براين باورند كه در ساماندهی كالاهاي همراه ملوان (ته لنجی) نبايد مردم متضرر شوند بلكه با تصميم گيري منطقي و مدبرانه باید اين مساله حل شود.

وی به نقش مهم کارگران در جامعه اشاره کرد و افزود: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، نقش کارگران و جامعه کارگری در این عرصه غیرقابل انکار است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حمایت از اشتغال و تولید امر مهمی است که باید مسئولان در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و برای تحقق اقتصاد مقاومتی نسبت به حمایت از تولید بیش از گذشته اهتمام ورزند.

سالاری یادآور شد: امسال برنامه‌های مهمی برای بهبود وضعیت کارگران پیش‌بینی شده که امیدواریم با عملیاتی شدن این برنامه‌ها، شاهد رضایتمندی کارگران باشیم.

وی ابراز داشت: توسعه فضای کسب و کار و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارگران از برنامه‌های اساسی و محوری در استان به شمار می‌رود که به اجرای این برنامه‌ها مورد تاکید همه مسئولین قرار دارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: پایین آوردن نرخ بیکاری در استان از برنامه‌های محوری و اساسی است که به جد برای تحقق آن تلاش می‌کنیم، البته هم‌اکنون نرخ بیکاری استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها پایین است و تلاش می‌کنیم که نرخ بیکاری به کمترین میزان ممکن برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر