کد خبر: 780655
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان:
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در دومين جلسه شوراي اداري استان بر برون سپاري آموزش ها و مشاركت بخش غيردولتي مبني بر آموزش، توليد و ايجاد شغل تأكيد نمود.

دومين جلسه شوراي اداري رؤساي ادارات و مراكز تابعه با حضور مدير كل استان، معاونين، رؤساي مراكز و ادارات ستادي و رئيس كانون انجمن صنفي آموزشگاه هاي آزاد استان در محل سالن كنفرانس اداره كل تشكيل گرديد.

در ابتداي جلسه مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان ضمن خيرمقدم و قدرداني از فعاليت هاي انجام شده در مراكز در سال گذشته بر اهميت برنامه هاي آموزشي در سال 1395 تأكيد كرد.

جلالي ضمن تأكيد بر برون سپاري آموزشها با مشاركت بخش غيردولتي گفت: با انجام برون سپاري مي توان با آموزش، توليد و ايجاد شغل شرايط مناسبي ايجاد نمود كه با توجه به پرهزينه و سرمايه بر بودن آموزش ها، اين امر به صورت قرارداد اجاره با كاربري آموزشي در شهرستانها قابل اجرا خواهد بود.

وي در ادامه جلسه شوراي اداري در زمينه استفاده از ظرفيت هاي دروني و بيروني سازمان به صورت اثربخش و مؤثر، امضاء تفاهم نامه هايي كه ظرفيت يا خدمات آن تقاضا محور باشد، متمركز بودن مزايا براي مراكزي كه فعاليت بيشتري دارند مطالبي را بيان كرد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان بر برگزاري آزمون هاي عملي همراه با ارزيابي فرآيند و تهيه مستندات تأكيد نمود.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاري هفدهمين مسابقات ملي مهارت و تأكيد بر اطلاع رساني مراكز و انجام ثبت نام اين مسابقات بيان داشت: طي مكاتبه اي، آموزش و پرورش كليه هنرستانها را مكلف به مشاركت در امر مسابقات ملي مهارت نموده و اين امر به عنوان يكي از شاخص هاي ارزيابي عملكرد كاردانش و هنرستانها در سال1395 محسوب گرديده است.

در ادامه اخوان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره كل در زمينه جابجايي تجهيزات بلااستفاده در مراكز، انعقاد قرارداد با بخش غيردولتي، ايجاد تنوع رشته اي در كارگاههاي آموزشي، تهيه استانداردهاي قابل ارائه و شايستگي هاي شغلي مواردي را مطرح نمود.

مصلحي معاون اداري و پشتيباني اداره كل نيز بر حضور فعال رؤساي مراكز در كميته برنامه ريزي شهرستان تأكيد كرد.

مهديان معاون امور مراكز در زمينه آموزش افراد مقرري بگير، رهگيري اشتغال، مشاركت بخش غيردولتي در خصوص آموزش هاي بازار محور يا توليد محور به عنوان اولويت اصلي برنامه ها مطالبي را بيان نمود.

در پايان جلسه شوراي اداري رؤساي مراكز آموزش فني و حرفه اي كاشان، شاهين شهر و گلپايگان، گزارش مشروحي در خصوص ظرفيت ها و پتانسيل هاي شهرستان ارائه نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار