کد خبر: 780647
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
استاندار بوشهر خبر داد:
دکتر مصطفی سالاری در نشست با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در بوشهر با بیان اینکه بزرگراه دیر به بوشهر دارای پیشرفت بالایی است اظهار داشت : برای تسریع در ساخت این پروژه وزارت نفت 56 میلیارد تومان مصوب کرده که بخش عمده‌ای از قطعات این محور تکمیل می‌شود.

 وی با بیان اینکه شرکت صدرا دارای ظرفیت بالایی در حوزه ساخت کشتی و سازه‌های پارس جنوبی است افزود: همه باید تلاش کنند تا مشکلات شرکت صدرا برطرف شود.

 استانداربوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های بزرگراهی استان بوشهر گفت: تمام پروژه‌هایی که با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حال اجرا است روند اجرایی مطلوبی دارد که بخشی از این پروژه‌ها ا مسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

 دکترسالاری بااشاره به  اینکه کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر گفت: برای بهبود طرح‌های کشاورزی به ویژه در حوزه نخیلات طرح اصلاح شیوه آبیاری اجرایی شده که با تکمیل آن زمینه رونق این بخش فراهم می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: این قرارگاه در اجرای طرح‌های بزرگ استان بوشهر مشارکت دارد که  5 پروژه بزرگراهی آن امسال تکمیل می‌کند.

 سردارعبادالله عبداللهی با بیان اینکه متخصصان و کارکنان در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا  درساخت و تکمیل پروژه‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند اظهار داشت: هیچ پروژه‌ای با وجود محدودیت اعتباری  در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا متوقف و یا تعطیل نشده است.

 وی از مطالبه 120 میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از طرح‌های عمرانی در استان بوشهر خبرداد و گفت: با وجود اینکه حجم زیادی طرح عمرانی در دست اجرا است با وجود مطالبه 120 میلیارد تومانی از طرح‌های استان بوشهر هیچ  طرحی متوقف نشده و اعتقاد داریم که اجرای این طرح‌ها حق مردم است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بااشاره به اینکه این قرارگاه در اجرای طرح‌های کشاورزی مشارکت می‌کند گفت: برای توسعه اشتغال و حل مشکلات کشاورزان استان بوشهر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در اجرای طرح‌های کشاورزی استان بوشهر مشارکت می‌کند.

عبداللهی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگراهی در استان بوشهر توسط متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: تلاش می‌شود 5 طرح بزرگراهی استان بوشهر که اکنون روند اجرایی مطلوبی دارد امسال تکمیل شود.

وی با اشاره به مشارکت این قرارگاه در ساخت فازهای پارس جنوبی بیان کرد: اکنون فازهای 22، 24 و 13 پارس جنوبی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در دست اجرا است که پیشرفت فیزیکی 85 درصدی دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا  با تاکید بر حل مشکلات شرکت صدرای بوشهر گفت: ظرفیت مهمی در صدرای بوشهر در زمینه ساخت شناورهای بزرگ، سازه‌های دریایی و سکوهای پارس جنوبی وجود دارد که باید از این ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال و رونق استان بوشهر استفاده کرد.

 عبداللهی با بیان اینکه شرکت صدرای بوشهر توسعه و رونق داده می‌شود بیان کرد: از ظرفیت شرکت صدرای بوشهر می‌توان بهره‌برداری مطلوب‌تری کرد و 10 هزار شغل مستقیم ایجاد کرد.

 فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با تاکید بر انتقال ستاد مرکزی صدرا از مرکز کشور به بوشهر بیان کرد: صدرا نه تنها در استان بوشهر بلکه در کشور می‌تواند تحول ایجاد کند.

 عبداللهی تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای حل مشکلات شرکت صدرای بوشهر تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد و زمینه رونق و فعالیت آنرا فراهم می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر