کد خبر: 780334
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
امام جمعه شهرستان دیر :
حجت‌الاسلام سید علی حسینی در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری دیر گفت: با تلاش مربیان تعلیم و تربیت در آموزش‌ و پرورش امروز شاهد تحقق آرمان‌‎های امام (ره) هستیم.

وی گفت : با وجود تبلیغات مسموم دشمنان اسلام، افتخار داریم که نسل جوان ما هم‌اکنون استوار در مقابل این توطئه‌ها ایستادیی از خود نشان داده است.

حسینی با بیان اینکه، تجلیل و تکریم از افراد نیکوکار و برگزیده مورد تأکید دین خدا و بزرگان اسلام و شیوه پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده است، اظهار داشت: موفقیت‌های به‌دست‌آمده حاصل برنامه‌ریزی، پیگیری معاونین، کارشناسان حوزه ستادی و تلاش مدیران، مربیان و معلمان همه در شهرستان دیر بوده که قابل‌ تقدیر است.

امام‌ جمعه دیر با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش دارد که نگذارد جوانان برومند و مستعد کشور در زمینهٔ پیشرفت علمی به‌جایی برسند، خاطرنشان کرد: خودباوری و اتکا به داشته‌های خود یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.

حسینی تصریح کرد: دانش‌آموزان و جوانان با الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع) در راه گسترش و تعمیق باورهای دینی در جامعه گام برمی‌دارند.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان دیر، نیز در این مراسم گفت: ارتقای کیفی و کشف استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری از اهداف این نهاد است.

احمد عبدالله ‌زاده افزود: دانش‌آموزان شهرستان دیر هرساله در مسابقات فرهنگی هنری عناوین برتر استانی و کشوری را کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه تربیت شاهراه نظام آموزش‌ و پرورش است، اظهار داشت: دانش‌آموزان با علم‌آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده‌ای روشن برای نظام رقم خواهند زد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش دیر نیز گفت: در این برنامه که در دو نوبت صبح و عصر در سالن شهید حکیمی برگزار می‌شود از 450 نفر از دانش‌آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان دیر تجلیل خواهد شد.

اسماعیل مختارزاده بابیان اینکه اگر بخواهیم نسلی پرورش‌یافته و خلاق داشته باشیم باید زمینه لازم برای بروز استعدادهای آنها را فراهم کنیم، افزود: مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان دیر در رشته‌های، قرآن، نهج‌البلاغه، اذان، احکام، صحیفه سجادیه، انشای نماز، شعر و مشاعره و با شرکت 3 هزار و 500 نفر دانش‌آموز برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر