کد خبر: 780017
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
رئیس دبیرخانه فرهنگی و اجتماعی کلانشهر‌های کشورخبرداد:
رئیس دبیرخانه فرهنگی و اجتماعی کلانشهر‌های کشور، اظهار داشت: هفته فرهنگی خوزستان در تهران مرداد ماه امسال در برج میلاد برگزار می شود.
معصومه صالحی
عادل مزاری رئیس دبیرخانه فرهنگی و اجتماعی کلانشهر‌های کشور، در نشست هفته فرهنگی استان خوزستان، گفت: برگزاری هفته فرهنگی استان ها در تهران بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله هفته فرهنگی استان ها در برج میلاد تهران برگزار می شود، اضافه کرد: این هتفه با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت های متعدد و همچنین معرفی فرهنگ و هنر و تاریخ استان ها برگزار می شود.

مزاری، با بیان اینکه هفته فرهنگی خوزستان مردادماه 95 برگزار می شود، بیان کرد: در طول این هفته فرهنگ غنی و تمدن هزاران ساله خوزستان در تهران، برج میلاد معرفی و در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا انجمن ‌های متعدد خوزستانی مقیم در پایتخت و مدیران ارشد در شهرداری تهران که خوزستانی هستند، همکاری لازم را خواهند داشت و به این منظور کمیته‌ های مختلفی برای برگزاری مراسم در دبیرخانه هفته فرهنگی خوزستان تشکیل خواهند شد.

مدیران ظرفیت های حوزه خود را معرفی کنند

همچنین در این نشست ولی ‌الله شجاع ‌پوریان عضو شورای شهر تهران، اظهار کرد: خوزستان با توجه به گستردگی و ظرفیت های فراوانی که دارد، برای معرفی کامل نیازمند چندین هفته فرهنگی است.

وی با بیان اینکه تاریخ چندین هزار ساله استان و بخش های مختلف آن از شرق و غرب و شمال و جنوب نیازمند معرفی و شناسایی هستند، اضافه کرد: در این راستا انتظار می رود، همه مدیران استانی ظرفیت‌ های حوزه خود را معرفی کنند.

شجاع پوریان خاطر نشان کرد: برای برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران فضای مناسبی در برج میلاد تدارک دیده شده و بسته به ظرفیت و موضوع برنامه‌ ها فضا و امکانات در اختیار هنرمندان خوزستانی قرار داده می ‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر