کد خبر: 780011
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر خبر داد:
عبدالرضا دشتی صبح امروز در حاشیه مراسم صبحگاه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: یادواره شهدای نبرد با شیطان بزرگ در خلیج‌فارس و شهدای نفوذ همزمان با سالگرد حمله نظامی آمریکا به طبس ششم اردیبهشت ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

وی به اهمیت بالای معرفی شهدا و رزمندگان و نقش‌آفرینی آنها در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: تکریم شهدای انقلاب اسلامی و پاسداشت آنها، تکریم کرامت و ارزش‌های انسانی است.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به بیان واقعه حمله آمریکا به طبس پرداخت و اضافه کرد: ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی این حادثه بزرگ و آموزنده را تداعی‌بخش حمله اصحاب فیل به خانه کعبه می‌دانند که اسباب رسوایی و انزوای کاخ سفید در عرصه جهانی شد.

وی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این یادواره که با سالگرد شهید منتظرالقائم شهید شاخص سال 95 مقارن است از خانواده‌های دو شهید نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس تجلیل خواهد شد.

دشتی با بیان اینکه این یادواره در مصلای جمعه شهر چغادک برگزار می‌شود، ادامه داد: این یادواره به تلاش حوزه مقاومت رمضان و با حضور جمعی از همرزمان شهید مهدوی و شهید خلعتی روز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر