کد خبر: 777556
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
سرپرست فرماهدهی پایگاه بسیج فرمانداری بهارستان :
محمد جواد محسن زاده گفت : اقتصاد دانش بنیان که پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است ، نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد .
محمدرضا عباسی

محمد جواد محسن زاده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: اقتصاد دانش بنیان، پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است و نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد.

سرپرست فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج فرمانداری شهرستان بهارستان با تبریک نوروز 95 به شهروندان شریف بهارستانی اظهار کرد: ملت بسیجی و سرافراز ایران از ابتدای انقلاب چشم به فرمان حضرت امام خمینی(ره) داشته و گوش به فرمان رهبری هستند و امروز نیز با تبعیت از منویات حکیمانه و ارزشمند رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با استفاده از همه ظرفیت ها و فرصت ها در استفاده از دانش و خلاقیت و اقتصاد درون زا برای تحقق شعار سال اهتمام ورزیده و حماسه آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: با ارزش ترین دارایی در اقتصاد دانش بنیان، اندوخته های فکری است و علم و خلاقیت نخبگان و کارآفرین های‌فعال از عوامل کلیدی در جذب، نگهداری و افزایش توانمندی‌های تولیدکنندگان دانش و دست‌یابی به اقتصاد دانش‌بنیان محسوب می شود.

کارشناس ارشد ارتباطات علوم اجتماعی با بیان اینکه تولیدات دانش بنیان بر اساس ابتکار و خلاقیت استوار و جایگزین نفت است، اضافه کرد: ارتباط نزدیک صنعت و دانشگاه؛ نخبگان و مدیران از ارکان اساسی توسعه است و سرمایه نیروی انسانی تحصیل‌کرده و متخصص؛ ظرفیت و نقش مهمی در بهره‌وری عوامل تولید، رشد و توسعه اقتصاد درون زا می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر