کد خبر: 776675
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه یک کشورخبرداد:
رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه یک کشور از افتتاح 19 شهرنت بانک شهر در منطقه یک کشور در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محمدرضا صبوری رئیس سرپرستی بانک شهرمنطقه یک  کشور در نشست خبری خود در مشهد با اشاره به اینکه 17 شهر نت در منطقه یک کشورایجاد شده، اظهار کرد: در حال حاضر11 شهرنت در مشهد مقدس و 6 شهر نت دیگر در سایر شهرستان های منطقه به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

وی ادامه داد: به جز دو شهرنت واقع در فرودگاه مشهد و میدان امام رضا که بصورت شبانه روزی ارائه خدمات دارند، مابقی تمام خدمات بانکی همچون افتتاح حساب، صدور کارت شتاب، پرداخت قبوض، صدور ضمانت‌نامه و ... را تا ساعت 12 شب انجام می‌دهند.

صبوری تصریح کرد: قصد داریم تا پایان 6 ماهه نخست امسال علاوه بر افتتاح 19 شهرنت  در منطقه یک ،تمامی شهرنت ها  را به صورت شبانه‌روزی دایر کرده تا خدمات بانکی به صورت آنلاین در 24 ساعت دنبال شود.

رئیس سرپرستی بانک شهرمنطقه یک  کشور افزود:  16 شعبه بانک شهر در چهار استان در کشور مشغول فعالیت هستند که 11 شعبه در مشهد، یک شعبه در بجنورد، یک شعبه بیرجند، یک شعبه زاهدان و یک شعبه در سبزوار و یک شعبه در نیشابور در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی گام برداشتن به سوی بانکداری الکترونیکی را از اهداف اصلی بانک شهر دانست و عنوان کرد: هم اکنون 80 واحد خودپرداز درمشهد وجود دارد که بخشی از آنها در شهرداری‌های مناطق مستقر است و سعی کرده‌ایم خدماتی فراتر از سایر بانک‌ها به سپرده‌گذاران خود ارائه دهیم.

صبوری  گفت: سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به پیمانکاران شهرداری پرداخت کردیم تا از این طریق بتوانیم در راستای توسعه شهری گام برداریم.

صبوری با بیان اینکه خدماتی ویژه به مودیان شهرداری توسط بانک شهر ارائه می‌شود، بیان کرد: به عنوان مثال شخصی که به شهرداری بدهی دارد حتی اگر در بانک شهر حساب سپرده نداشته باشد می‌تواند با دریافت تسهیلات در مدت یک سال بدون اخذ سود و به صورت تقسیطی بدهی خود را به شهرداری پرداخت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار