کد خبر: 776377
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
صداوسیما سرانجام درباره سریال‌های نوروزی تصمیم قطعی‌اش را گرفت و هشت سریال را برای پخش از شبکه‌های سراسری و دیجیتال انتخاب کرد.
ایسنا: سریال‌های «بیماراستاندارد»، «قرعه»، «زعفرانی»، «شکرآباد 2»، «آشپزباشی»، «جومونگ»، «دونگ‌یی» و «در حاشیه 1» برای پخش در ایام نوروز انتخاب شده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمود اتحادی در ایام نوروز ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان درباره قرعه‌کشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز به مشکلاتی بر می‌خورند.

بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت‌ هاشمی، نسرین نصرتی، سحر ولدبیگی، پرستو گلستانی، غلامرضا نیکخواه، علی صالحی، فروغ قجابگلی، میثاق جمشیدی، اشکان اشتیاق، امیر کربلایی‌زاده، مصطفی ساسانی، سارا همتی، نازنین کریمی، صبا محمدی، فرانک تمنایی و محمدرضا علیمردانی به ایفای نقش می‌پردازند.

«زعفرانی» مجموعه نوروزی شبکه دو به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی ایرج محمدی هر شب ساعت 21:45 روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان مجموعه «زعفرانی» آمده: 99 درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی کند. اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می رود. خانواده ناصر و نسرین که زندگی شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند.اگر چه صد تا دوست دارند و البته یک دشمن ... .

مهدی هاشمی، مهران احمدی، حسین سلیمانی، حدیث میرامینی، لیدا عباسی، هادی کاظمی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، شیدا خلیق و حسام محمودی از جمله بازیگران مجموعه «زعفرانی» هستند.

«شکرآباد2(سرزمین گمشده)» در برنامه های نوروزی شبکه نسیم گنجانده شده است. در «شکرآباد» معضلات و کمبودهای اجتماعی با استفاده از شبیه‌سازی شخصیت‌های درجه سه و چهار سیاسی و یا مترادف سازی با افراد دیگر هر شب از ساعت 22 برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 95 ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مجموعه درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده است.

بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، خاطره حاتمی، نیما شاهرخ‌شاهی، حسین محب اهری، هومن حاجی‌عبداللهی، امیر غفارمنش و روح‌الله کمانی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به تهیه کنندگی مسعود ردایی ایفای نقش می کنند.

مجموعه «دونگ ‌یی» به کارگردانی سنگ هاب کیم و بیانگ هول لی، محصول سال 2010 کشور کره از 28 اسفند ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سریال دونگ یی با بازی کول هو چوی، هو ژوهان و جین هی جی، درباره دختری به نام دونگ یی است که پدر و برادر خود را در کودکی از دست می‌دهد و به عنوان خدمتکار، ناخواسته وارد دربار سلطنتی کره می‌شود؛ او رفته رفته مدارج ترقی را طی می‌کند و در نهایت، همت، تلاش و پشتکار اوست که همسری پادشاه و مادر بیستمین امپراتور چوسان کره را برایش به ارمغان می‌آورد.

بر اساس این گزارش ایسنا، سریال ایرانی «آشپزباشی» با بازی پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا و همچنین سریال کره‌ای «افسانه جومونگ» در جدول پخش نوروزی شبکه نمایش قرار دارد.

سریال «در حاشیه 1» که ساعت 20 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن ساعت‌های 4 و 12 روز بعد است، در ایام نوروز هم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار