کد خبر: 775432
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
مدیرکل گردشگری مازندران خبرداد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، از برگزاری جشنواره رسانه ای "مازندران، بهارستان ایران" ویژه رسانه‌ها و نوروز مازندران خبر داد.
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، از برگزاری جشنواره رسانه ای "مازندران، بهارستان ایران" ویژه رسانه‌ها و نوروز مازندران خبر داد.

دلاور بزرگ نیا محورهای موضوعی عمومی جشنواره  رامعرفی جاذبه های کم ترشناخته شده مازندران در عرصه تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی مازندران، کشورهای هدف و گردشگران خارجی، تبلیغات، بازار یابی، اقتصاد و گردشگری استان، گردشگری سلامت، دریایی و کشاورزی، روستایی، مذهبی، ورزشی، اکوتوریسم و جاذبه‌های بومی نوروز در مازندران عنوان کرد.

وی درباره بخش ویژه جشنواره مازندران، بهارستان ایران تصریح کرد: این جشنواره دارای یک بخش ویژه با عنوان نقش ستاد اجرایی خدمات سفر در مدیریت مطلوب گردشگری مازندران است.

مدیرکل گردشگری مازندران، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های گردشگری، فرهنگی، مذهبی و تاریخی استان مازندران برشمرد.

بزرگ نیا با اشاره به جایگاه واهمیت ویژه و منحصر به‌فرد رسانه‌ها در روند اطلاع رسانی برای حضور با نشاط گردشگران نوروزی و توسعه صنعت گردشگری افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های گردشگری  مازندران در بخش‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی مازندران است.

وی افزود: خبر گزارش خبری، توصیفی، تحقیقی و تحلیلی، گفت وگو، مقاله، یادداشت، سر مقاله و عکس قالب‌های رسانه ای این جشنواره است.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه از سه اثر برتر خبری رسانه ملی که در شبکه‌های سراسری انعکاس یافته باشد تجلیل می‌شود تصریح کرد: آثاری که در فاصله زمانی 15 اسفند تا 20 فروردین سال 95 در یکی از خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های مجازی دارای مجوزرسمی منعکس شده باشد، شرکت داده می‌شود.

به گزارش تسنیم، حداکثر اثار برای شرکت در هر قالب رسانه ای 5 اثر است آثار ارسال شده فاقد امضا یا دارای نام مستعار باشد در صورت تعیین نام صاحب اثر منوط به تایید رسمی مدیر رسانه است. شرکت کنندگان در زمینه عکس باید علاوه بر ارسال نسخه انعکاس یافته در رسانه، اصل عکس را در ابعاد حداقل 25*20 و حداکثر40*30 ارسال کنند. اصل یا تصویر فرم باید ضمیمه تمامی آثار شود و هر فرم مخصوص ارسال یک اثر است.

دبیرخانه جشنواره گردشگری و رسانه, امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بوده و متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان به سایت امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به نشانی  www.mchto.ir  مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها