کد خبر: 774927
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری :
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: جنگ فرهنگی یک جنگ خاموش است، دیروز در کنار مرزها و امروز باید جنگ را در خانه‌ها بگردیم، شبکه‌های اجتماعی با همه خوبی‌ها مانند سم عمل می‌کنند و در حال از بین بردن اعتقادات و باورها هستند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع دست‌اندرکاران ستادهای انتخابات استان بوشهر با تشکر از حضور با شوق مردم در صحنه سرنوشت‌ساز کشور اظهار داشت: مردم برای فرد خاصی آستین بالا نزدند، بلکه خداوند را باور داشته و دارند.

وی افزود: ملت ایران به اسلام معتقد بوده و هستند و رهبری را سرمایه ملی و دینی می‌دانند و حضور با شوق و اشتیاق در صحنه انتخابات برای تجدید میثاق با رهبری بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رتبه کشور در عرصه علمی، قرآنی، نظامی و فرهنگی با بسیاری از کشورهای مختلفی که تحریم نداشته‌اند همچنان پیشتاز است و در برخی موارد به آن‌ها تنه می‌زند و هرچه دشمن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند ناکام می‌ماند.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور ضمن اشاره به اینکه نسل جوان فرصت و تهدید است، ابراز کرد: از نسل جوان باید بهترین‌ها را بسازیم، اما باید مشکلات زندگی آن‌ها را رفع کنیم و از مسئولین استان بوشهر و کشور می‌خواهم تا با توجه به ظرفیت و نیروی انسانی استان بوشهر از این فرصت استفاده کنند تا جوانان احساس بیکاری و مشکل نداشته‌باشند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده است، اذعان کرد: هر جا خطری انقلاب را تهدید کرد مواظب باشیم، برای انقلاب حاشیه‌سازی نکنیم تا دشمن فکر کند کسی چراغ سبزی را روشن کرده‌است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر خانواده احساس مسئولیت داشته‌باشند جامعه مدینه فاضله خواهد شد و اگر اشتباهی رخ داد هرکجا متوجه شدیم به‌جای ترجیح برگردیم، این اقدام شجاعانه امید را ایجاد می‌کند.

امام‌ جمعه قم با توجه به اینکه در اوج نعمت هستیم، اما قدردان آن نیستیم، افزود: وقتی خداوند نعمتی را به انسان می‌دهد، ما در وجود خود به این نعمت باور داشته‌باشیم همانند کسی است که شکر خدا را به زبان می‌آورد و ما می‌گوییم خداوندا به خاطر وجود رهبری و مردم خوب رب‌العالمین.

وی گفت: آمده‌ایم که بگوییم انقلاب دشمن دارد و دوستان این انقلاب را باید تقویت کنیم و انقلاب ما بعد از گذشت 37 سال از پیروزی هنوز در برابر توطئه‌ها قدم خم نکرده، درحالی‌که بسیاری از انقلاب‌ها با شکست روبرو شدند.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: اگر بخواهیم انتخابات را قبل از انتخاب اشخاص تحلیل کنیم، حضور باشکوه مردم لبیک به رهبری بود، مردم همیشه به یک جناح رأی ندادند و حضور در صحنه‌ها یعنی ما رهبری را قبول داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر