کد خبر: 774368
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه تیم پزشکی بسیار خوبی با تخصص‌های مختلف ‌درمان آیت‌الله طبسی را برعهده دارد، گفت: تیم پزشکی بسیار زبده‌ای در بیمارستان مستقر است که در سطح پزشکی دنیا قرار دارد.
فارس:  اسحاق جهانگیری دقایقی قبل پس از عیادت از آیت‌الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، اظهار کرد: ایشان هم در به ثمر رساندن انقلاب و هم در تداوم انقلاب اسلامی، نقش ویژه‌ای داشته است.

وی با اشاره به جایگاه آیت‌الله طبسی در استقرار نظام جمهوری اسلامی عنوان داشت: آقای رئیس‌ جمهور به آیت‌الله طبسی توجه ویژه‌ای داشته و دارند و من به دستور ایشان برای قرار گرفتن در جریان روند معالجه ایشان در بیمارستان حاضر شدم.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه باید برای سلامتی ایشان دست به دعا برداریم، خاطرنشان کرد: این اتفاق برای دولت و ملت بسیار ناگوار است که خوشبختانه با حضور تیم پزشکی بسیار خوبی که از تخصص‌های مختلف در مسیر درمان ایشان قرار دارند، امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

معاون اول رئیس‌ جمهور گفت: آیت‌الله طبسی همواره مورد توجه امام خمینی(ره) بودند و بعد از امام نیز ‌ارتباط‌ بسیار صمیمی و نزدیک با رهبر انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه براساس وظیفه به عیادت ایشان آمدم، ادامه داد: همه نگران حال ایشان هستیم و دست به دعا برداشتیم تا خداوند به ایشان عنایتی کند.

جهانگیری با اشاره به تیم متخصص درمان آیت‌الله طبسی عنوان داشت: تجهیزات پزشکی که در کشور وجود دارد، بسیار مدرن و کارآمد است، حتی اگر نیاز به امکاناتی از خارج از کشور وجود داشته باشد، دولت آن را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: مردم باید بدانند که ما از نظر توانمندی پزشکی در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم، تیم پزشکی بسیار زبده‌ای در بیمارستان مستقر است که در سطح پزشکی دنیا قرار دارد.

جهانگیری در خصوص احتمال جابه‌جایی آیت‌الله طبسی به بیمارستان دیگر عنوان کرد: تیم پزشکی جابه‌جایی ایشان را مصلحت نمی‌داند، هر امکاناتی لازم باشد به همین بیمارستان منتقل خواهد شد.
اخبار مرتبط
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار