کد خبر: 774000
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان بوشهر:
دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان بوشهر “جام پولک نقره ای” بین تیم های پاسارگاد کنگان و صفا دیر در سالن ورزشی کارگران شهر بوشهر برگزار شد.

نیمه اول با تاخیر فراوان شروع شد.

حملات خوب پاسارگاد از چپ و راست نتیجه ای را در پی نداشت و در تمام موارد دروازبان تیم صفا دیر یا تیرک دروازه ناجی این تیم شد.

نیمه دوم نیز با برتری نسبی تیم پاسارگاد همراه بود و این تیم در اکثر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت.

در اواخر بازی نیز این پاسارگاد بود که گلی را به ثمر رساند که از نظر داور مردود بود و همین موضوع موجب اعتراض کادر فنی و بازیکنان پاسارگاد شد.

تنها اتفاق وقت های اضافه نیز اخراج مربی تیم صفا دیر بود تا نهایتا کار به ضربات پنالتی بکشد.

با هدر رفتن ضربه اول تیم دیر، راه برای قهرمانی تیم کنگان هموار شد و این تیم پاسارگاد بود که با به ثمر رساندن تمام پنالتی های خود، قهرمان استان شد.

گفتنی است علی رغم اهمیت بالای این دیدار ولی متاسفانه مسابقه فینال با پوشش خبری همراه نبود در صورتی که انتظار می رفت در غیاب تیم های بوشهری در فینال مسابقات برخورد مناسب تری با تیم های شهرستانی صورت می گرفت و عدالت و مساوات در این زمینه رعایت می شد.

 این دیدار حساس در وقت قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید، تا در ضیافت پنالتی ها تیم پاسارگاد کنگان حریف خود را شکست دهد و در اولین حضور خود در لیگ برتر فوتسال استان، قهرمان این رقابت ها شود .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر